Avatar billede sohl Nybegynder
30. august 2004 - 09:36 Der er 5 kommentarer

Pænt sideskift med en tabel der er længere end en side

Hej

jeg skal lave en printer-venlig-version, som skal kunne håndtere at man printer en tabel du der er længere end en side.

er der nogen der har set på dette før/ har nogle links.
Avatar billede roenving Novice
30. august 2004 - 11:56 #1
Har du fuldt styr på tabellen og dens indhold, så du kan sætte sideskift hårdt ind ?-)

style="page-break-before:always;"
Avatar billede sohl Nybegynder
30. august 2004 - 11:59 #2
Tabellen er udtræk fra en db så man ved ikke altid hvormange linier der er. det er vel der det bliver svært :-)
Avatar billede roenving Novice
30. august 2004 - 12:04 #3
Måske kan du sætte det efter en sandsynlig størrelse, så du f.eks. på hvert 40. <tr> indsætter ovenstående ?-)
Avatar billede hanne_e Nybegynder
03. september 2004 - 01:30 #4
Avatar billede keysersoze Guru
05. september 2004 - 16:34 #5
hanne_e >> er det ikke lidt optimistisk at tro på, at folk bare skifter browser samt installerer en ukendt toolbar bare for at printe en side?