Avatar billede predict Nybegynder
30. august 2004 - 12:29 Der er 4 kommentarer

Frustationer over åbne spm

Hej eksperten, jeg har nu efterhånden været bruger af sitet i en 4 års tid. Nogle gange mere end andre.
Der er dog ting som begynder at irretere mig GRÆNSELØST!

1) Hvorfor er der ingen dato på oprettelsen af spm?? Lidt åndssvagt at sidde og browse gennem 674.879 spm (eller hvad ved jeg) og hver anden gang finde ud af spm blev oprettet FORRIGE ÅR, men tumpen som gjorde det har ikke ulejliget sig med at lukke det, eller blot begrunde hvorfor det ikke er lukket.

2) Kan man ikke automatisk lukke spm f.x. 4 mdr. efter oprettelsen, da det ikke er sandsynligt at det er aktivt så længe

Well derudover er exp.dk et genialt forum, som jeg har haft meget glæde af.

/predict
Avatar billede roenving Novice
30. august 2004 - 12:35 #1
1. Der er altid dato på oprettelsen af et spørgsmål, men du har kigget et forkert sted, for det er oppe til venstre for spørgsmålet !-)

2. Diskussionen om gamle åbne spørgsmål har kørt mange gange, men endnu er der ikke nogen, som har knækket nødden, da den jo bl.a. indeholder spørgsmål, hvor der er lagt fornuftige, men ikke accepterede svar, fornuftige kommentarer, men ingen svar samt vrøvlede svar, som ikke bør udløse point !-)
Avatar billede predict Nybegynder
30. august 2004 - 13:05 #2
1) Ja oki, jeg mente nu mest i spørgsmål-oversigten, da man så er fri for at slave sig gennem år-gamle spm!

2) Man kunne måske lave en slags tvungen opdatering, hvor spørgsmålstiller SKAL gen-aktivere spørgsmålet indenfor en eller anden tidsperiode.
Mange spm. har hverken fornuftige eller ufornuftige svar, som er nyere end et par år, de kan vel godt lukkes og det kan vel meget passende gøres med omtalte gen-aktivering eller lign.

/predict
Avatar billede therevelation Nybegynder
30. august 2004 - 17:25 #3
der har været en anden ide på bane som jeg synes er kanon..... sæt et maksimum på hvor mange spørgsmål hver bruger må have åbne.  Hvis en bruger har 3 åbne tråde....vil han/hun derefter ikke kunne oprette et nyt før de er lukket og slukket.
Avatar billede predict Nybegynder
30. august 2004 - 18:38 #4
Tja, 3 spm er godt nok ikke mange, jeg har ofte 4-5 stk åbne ad gangen, men oki en limit ville osse være godt