Avatar billede daiz Nybegynder
30. august 2004 - 23:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejlmail fra en qmail server

Jeg får følgende fejl fra vores eksterne server, som jeg ikke kan administrerer ...

"Hi. This is the qmail-send program at xxxx.xxxx.xxxx. I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses. This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out. <xxxx@xxxx.xxxx>: AUTORESPOND: too many received from [xxxx@xxxx.xxxx] I'm not going to try again; this message has been in the queue too long."

Hvad kan jeg gøre ved det ?
Avatar billede dank Nybegynder
31. august 2004 - 00:06 #1
Hvad mener du at du skal gøre ved det? Der er jo bare en status meddelelse.. Der er vel ikke så meget der skal gøres...
Avatar billede daiz Nybegynder
31. august 2004 - 10:41 #2
Jeg vil jo gerne have at mailen skal komme frem, brugeren i den anden ende fatter ikke noget om computere, så vedkommende har sat mig til at løse det :(
Avatar billede daiz Nybegynder
31. august 2004 - 10:50 #3
Ahh fendt ud af det
Avatar billede dank Nybegynder
31. august 2004 - 10:54 #4
og du vil ikke dele svaret med andre brugere på eksperten? Eller er eksperten kun til for din egen skyld???