Avatar billede sohl Nybegynder
02. september 2004 - 09:48 Der er 3 kommentarer

Fjerne explores header på et udprint

HEj

jeg sidder og laver en printervenlig version, og jeg vil gerne af med den automatiske header explore sætter ind på arkne.

er der nogen det ved hvordan man fjerner det ?

i headeren skriver den eks siden titel og i footeren skriver den den direkte sti til siden.

jeg har læst et sted at man kan fjerne det med har glemt hvor.
Avatar billede fennec Nybegynder
02. september 2004 - 09:56 #1
Der skal du bruge et komponent.
www.meadroid.com/scriptx/
Avatar billede sohl Nybegynder
02. september 2004 - 09:57 #2
ja men jeg synes at have læst at man kan ordne det med css
Avatar billede fennec Nybegynder
02. september 2004 - 09:59 #3
Det har jeg ikke hørt om.

Ellers kan man ændre sin sideopsætning i browseren, også fjerne alt tekst fra sidehoved og sidefod.