Avatar billede ulthi Nybegynder
07. september 2004 - 13:33 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Billedvisningen hakker i Premiere

Jeg har overført noget video i DV-format fra mit kamera til Premiere. Når jeg importerer videofilen til Premiere og hiver den ned på Timelinen og afspiller den i Monitor-vinduet, hakker billedet (der bliver vis ca 1 billede pr sek og der er ingen lyd).
Hvad er der galt? Er filen for tung for min pc? (En pentium 4, 2,6 Ghz, 512 mb).
Jeg kan sagtens afspille filen i Movie Maker og winamp uden problemer.
Avatar billede norbert Nybegynder
07. september 2004 - 13:38 #1
Har det samme problem. Prøv at trække ledningen ud fra kameraet, når du har overført dine film og arbejder med filerne. Det hjælper hos mig.
Avatar billede ulthi Nybegynder
07. september 2004 - 13:56 #2
Ahaa...
Det hjalp. Tak for savret.
Avatar billede norbert Nybegynder
07. september 2004 - 13:57 #3
velbekomme :-)
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
07. september 2004 - 14:38 #4
Du kan undgå at skulle trække ledningen ud hver gang, ved under indstillinger at slå afspilning på kamera fra.

Hvis du skal have yderligere hjælp til ovenstående, så skriv igen, jeg er på arbejde lige nu og kan ikke huske præcist hvor det er man ændre det!
Avatar billede norbert Nybegynder
07. september 2004 - 14:45 #5
Man kan vel også nøjes med at slukke for kameraet. :-)
Men desværre har jeg så de samme problemer, når jeg vil overføre min fil tilbage til cameraet, så hakker den også, så jeg glæder mig til at se den løsning som sonysoccer har :-)
Norbert :-)
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
07. september 2004 - 14:57 #6
Ja man kan godt bare slukke for kameraet, det giver det samme resultat.

Når du ligger video tilbage til kamera skal du under indstillingerne sørge for at visning på monitor er slået fra.

Jeg vender tilbage med hvor man ændre disse ting.

Ps. hvis i mangler et fedt program til tekster og effekter, så faldt jeg i går over dette http://www.shareit.com/product.html?cart=1&productid=188090&oplayout=USA&affiliateid=60901 som er en demo, det fylder næsten ingenting.
Det var en side bemærkning
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
07. september 2004 - 16:58 #7
For at indstille hvor du ønsker playback skal du vælge Project > Project Settings > General >
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
07. september 2004 - 17:00 #8
.....og trykke på "Playback Settings" og her vælge hvordan du ønsker afspilningen.

Håber det er til at forstå, ellers vend tilbage.
Avatar billede norbert Nybegynder
07. september 2004 - 17:01 #9
Yes, og der fjerner jeg playback on desktop, så kører den fint tilbage til cameraet?
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
07. september 2004 - 17:15 #10
Ja det burde den gøre. Der kan selvfølgelig være andre faktorer der gør at det hakker når du ligger tilbage til kamera, f.eks. er det en god idé at lukke alle andre programmer end Premiere.
Avatar billede norbert Nybegynder
07. september 2004 - 17:17 #11
Det vil jeg prøve ved lejlighed. Tak for tippet :-)