Avatar billede bentemil Praktikant
07. september 2004 - 20:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ekstern telefonbog til S/E-T630

Findes der en ekstern telefonbog til Sony Ericsson som man kan loader på PCéren og derefter overføre til telefonbogen i T630. (det er noget være fjumreværk at skulle taster alle oplysninger ind på selve T630, det ville være lettere på PCéren og så overføre) ??
Bent
Avatar billede bo.morville Nybegynder
07. september 2004 - 20:44 #1
floats mobile agent kunne være et bud, hvis du har bluetooth, IR eller kabel til telefonen.

Se: http://fma.sourceforge.net/index2.htm
Avatar billede mortengrau Nybegynder
21. november 2004 - 03:32 #2
Jeg har samme telefon, og personligt synkroniserer jeg bare med MS Outlook. Det bruger de fleste alligevel til at holde styr på kontaktpersoner, og så har man jo det hele samlet et sted! :-)

Når du så har oprettet kontakterne i Outlook, klikker du bare i FilerMenuen og vælger "Send to Bluetooth". (kræver selvfølgelig Bluetooth, men formentlig er der tilsvarende funktioner til Infrarød og kabel)

Håber du kan bruge svaret...?