Avatar billede tthygesen Nybegynder
08. september 2004 - 17:42 Der er 1 kommentar

Ved udskrift fra Outlook ændres pitchen (størrelsen) på bogstaver

Hej,

Jeg har en helt ny PC fra Dell med Outlook express, der opfører sig lidt underligt. Den ændrer pitchen når man udskriver en mail til en 16-18 stykker. Printeren fungerer glimrende ved udskrift fra andre applikationer. Printeren er en ældre Canon laserprinter.

Hvad gør jeg for at få den til at udskrive normalt?

Mvh.

Thomas.
Avatar billede mile Juniormester
09. september 2004 - 13:38 #1
Det lyder som om du skal have fat i en nyere printerdriver. Prøv at gå ud på www.canon.com og se om du kan finde en ny driver til din printer.