Avatar billede kanyle Nybegynder
08. september 2004 - 18:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CMS implementering

Hej eksperter,
Jeg har en opgave som overordnet går ud på at implementere et cms, baseret på et eksisterende design af et website med pt. max 100 sider fordelt på flere sprog.

Opgaven går mere specifikt ud på følgende:
- Anbefaling af PHP baseret CMS (gerne open source) som kan køre på vores servere.
- CMS skal udover "standardfunktionerne i et CMS" kunne opbygge navigationsmenuen, håndtere flere content-placeholders på hver side, styre "lukket" indhold på ekstranet som kun er tilgængeligt efter brugerlogin.

Som sagt er designet fastlagt og der eksisterer HTML mockups af designet.

Hvis du er interesseret i opgaven og kan fremvise mindst 3 referencer på tidligere opgaver som er implementeret på det CMS du anbefaler, kan du skrive direkte på "laksko (snabela) yahoo.com" for mere information om opgaven.

/ Kristoffer
Avatar billede kanyle Nybegynder
09. september 2004 - 09:35 #1
Har jeg postet opgaven i det rette forum eller er der mon en anden grund til at der ingen der har besvaret endnu? Opgaven er selvfølgelig betalt (fik vist ikke nævnt det i mit opr. indlæg)
/Kristoffer
Avatar billede cybermike Nybegynder
09. september 2004 - 15:57 #2
Det er formuleringen af din opgave der er problemet, du stiller nogle underlige krav. Istedet burde du sige hvad det skal kunne, og slaa fast at det skal fungere. Istedet for at kraeve 3 projekters erfaring med det....det er et taabeligt krav!

Personligt hader jeg at implementere eksisterende cms'er og laver for det meste specifike cms'er.
Avatar billede thb Nybegynder
09. september 2004 - 16:22 #3
Du må godt kontakte mig på:

email: thb (at) tdcspace.dk
msn: hemberg (at) tdcspace.dk

Thomas
Avatar billede e-builder Nybegynder
13. september 2004 - 09:29 #4
Du kan prøve at tjekke dette nye system: http://www.cmsbuilder.dk/demo (produktwebsitet er kun i demo pt)

Systemet giver uanede muligheder og har INGEN begrænsninger i moduler samt hvilket design du ønsker at bruge. Altså et CMS som alle designere elsker, da de har helt frie hænder... og så er det endda svine billigt :-)

Af referencer kan nævnes følgende:

http://www.bluesolutions.dk
http://www.vegas-tech.com/test/
http://www.it-page.com/test/

Du kan f.eks. kontakte E-Builder.dk som supportere systemet: htttp://www.e-builder.dk

Held og lykke med projektet...
Avatar billede kanyle Nybegynder
02. oktober 2004 - 16:55 #5
Lukker spørgsmålet - har fået løst opgaven.
/kanyle