Avatar billede ttmeho Nybegynder
02. marts 2001 - 14:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Faneblade

Hvordan laver jeg faneblade til at navigere rundt på min hjemmeside med??

Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2001 - 14:24 #1
Hvad mener du med faneblade (hvordan skal det se ud)
hvilket program bruger du til at programere (notesblok eller ...)
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2001 - 14:32 #2
Logger af.
Avatar billede ttmeho Nybegynder
02. marts 2001 - 14:40 #3
Jamen jeg bruger Frontpage, men der har man ikke muligheden for at lave det...Det skal være sådan nogen fane blade man så kan trykke på og så ryger man videre til en anden side...
Avatar billede clone Nybegynder
02. marts 2001 - 18:04 #4
Med mindre du vil lave en Java Applet indeholdende dine HMTL sider, så hører dette spørgsmål vel hjemme under HTML eller JavaScript!
Avatar billede cvg Nybegynder
06. marts 2001 - 20:38 #5
Hvis du er ved at kode en applet, hvor du vil ha\' faneblade på, og du programmerer i Swing, skal du bruge:

JPanel FaneBladNavn = new JPanel();
// Tilføjer du så linien:

FaneBladNavn.setLayout(new GridBagLayout());
// Du er nu klar med GridBagLayout :-)
Avatar billede thomaz Nybegynder
16. marts 2001 - 14:07 #6
kommentar til cvg. Nu har du lavet et Gridlayout i et JPanel. Men for at lave et faneblad kan man skrive:
JTabbedPane tabbedPane = new JTabbedPane();
Du kan så hvis du vil tilføje et JPanel til dit faneblad.
Se suns Hjemmeside for yderligere informationer: http://java.sun.com/docs/books/tutorial/uiswing/components/tabbedpane.html