Avatar billede spejder_leon Nybegynder
14. september 2004 - 10:44 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Udskrivning i VB, fra database kontra formular i access

Jeg skal vælge mellem to systemer, enten en access database hvor data'ene hentes fra en sql server eller et VB program. Formularer og databehandling skulle kunne ske forholdsvist ens i de to løsninger, men hvad med udskrivning af komplicerede formularer (/access navn). Hvordan formaterer man det man vil udskrive? - er det let/ssvært/umuligt...

Kommentarer for/imod de forskellige løsninger ønskes
Avatar billede arnvig Nybegynder
14. september 2004 - 20:31 #1
Du kan kalde både Word og Excel fra VB og bruge deres faciliteter til formatering.
Avatar billede spejder_leon Nybegynder
15. september 2004 - 20:49 #2
- Er det så således at der anvendes brevfletning ell. hvordan fungerer det`?

Jeg er nu også interreseret i muligheder der ikke kræver at der er installeret Office produkter på computeren
Avatar billede spejder_leon Nybegynder
18. januar 2005 - 01:34 #3
Lukker spørgsmålet. Syndes ikke at have fået den ønskede indsigt
Avatar billede spejder_leon Nybegynder
18. januar 2005 - 01:34 #4
Således pointgives for halvt svar