Avatar billede tiffana Novice
15. september 2004 - 12:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søgemaskineregistrering

Hejsa :)

Jeg har lige oprettet en hjemmeside og nu skal jeg sikre at den kan findes på nettet så jeg skal tilmeldes søgemaskiner :)

Er der nogen der kan fortælle mig - UDFØRLIGT :) - hvordan jeg bedst griber det an, hvor og hvem jeg skal tilmeldes og hvordan jeg gør det selv fremfor at betale en formue for at få andre til at gøre det for mig :)

Knus Tiff
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. september 2004 - 12:53 #1
Hvis det skal være udførligt, vil jeg råde dig til at læse de artikler jeg har skrevet om emnet

http://www.eksperten.dk/artikler/index.phtml?users=bufferzone

og så spørge specifikt når derer noget du vil have forklaret nærmere, emnet er ret stort
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. september 2004 - 12:54 #2
her er linket til de artikler der kun handler om optimering til søgemaskiner

http://www.eksperten.dk/artikler/Generelt-IT/Soegemaskiner/
Avatar billede tiffana Novice
15. september 2004 - 13:11 #3
tusind tak - det hjalp meget :)

jeg spørger hvis der er mere jeg har brug for at få uddybet - rigtig flotte artikler :)

Knus Tiff
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. september 2004 - 13:43 #4
spørg alt du vil, det virker bedst hvis man gør det rigtigt fra starten
Avatar billede eliasbuch Nybegynder
16. september 2004 - 12:53 #5
du skal kikke under det link jeg har lavet til dig
http://www.eksperten.dk/artikler/index.phtml?users=bufferzone
Avatar billede leggodt Nybegynder
07. oktober 2004 - 15:59 #6
undskyld at jeg spammer...

Men bufferzone, ved du om der er nogen som for små penge eller lign. (fx. dig selv :-) som kan lokkes til at gøre ens side kendt i det ganske danske land?
Jeg ved godt at nogle steder er vildt dyre med en tilmelding, men dem må man så desværre bare springe over.

Altså tilmelde den de mest brugte (gratis) søgemaskiner.
For en erfaren bruger (som dig) tager det sikkert ikke så lang tid, som det ville gøre for en nybegynder (som mig).
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. oktober 2004 - 18:56 #7
Der er masser af firmaer, der desværre er ret dyre og masser af halvamartøre der er billige og ikke ret gode. Jeg laver søgemaskineoptimering, også professionelt, men min tid til pro bono projecter er extrem lille i øjeblikket. jeg rådgiver dog gerne.

Selve emnet er til at have med at gøre, hvis du ofre lidt tid på at læse.