Avatar billede flax Nybegynder
15. september 2004 - 23:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vis kilde i IE6.0 vil ikke..

Hej alle,

Jeg har problemer med at få vist kilde når jeg enten højre klikker og tager vis kilde, eller går i menu og siger vis kilde..
Der kommer ikke en txt editor frem!

Hvad kan der være galt, jeg er lost..
Avatar billede knudgert Nybegynder
15. september 2004 - 23:36 #1
Tøm Temporary Internet Files/Midlertidige internetfiler i Internetindstillinger - Generelt.

IE opfører sig underligt når den er for stor.

Reducer gerne størrelsen til omkring 30 - 40 MB, så opstår problemet ikke.
Avatar billede flax Nybegynder
15. september 2004 - 23:50 #2
wow - det hjalp. cool.
Hele 2981 Mb stod den på ahahaha.

Plejer ellers atid at tjecke det, men da den ikke gad fra day one jeg brugte denne pc, røg jeg ldit ud af fokus - tak!!
Avatar billede knudgert Nybegynder
15. september 2004 - 23:53 #3
Velbekomme - tak for points.