Avatar billede jenscarlo Juniormester
16. september 2004 - 21:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ingen opstart efter SP2 installation

Efter at have installeret SP2 vil Windows ikke starte op. Den når ku til logoet og går derefter til den side hvor man kan vælge at starte i fejlsikker tilstand, men lige meget hvad jeg vælger så genstarter den bare. Jeg havde ingen problemer før installationen af SP2. Er jeg virkelig nød til at formatere og geninstallere windows. Tak på forhånd. Jenscarlo.
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2004 - 22:00 #1
Du kan evt. prøve at boote på din cd og vælge at reparere så mister du alle opdateringer som du har lagt på også fra sp1
Kig evt. her http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair
Avatar billede jenscarlo Juniormester
16. september 2004 - 22:04 #2
Er det eneste mulighed, og vil det ske igen hvis jeg installere SP2 bagefter.
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2004 - 22:07 #3
Jeg kender umiddelbart ikke til en anden mulighed - ikke være sagt at der ikke findes andre, det kan være der kommer andre forslag end mit :-)

Jeg ved ikke om det vil ske bagefter igen, men hvis du reparerer så kan du prøve at installere sp2 umiddelt bagefter igen inden du laver andet, sp1 er inkluderet i sp2 så den behøver du ikke at hente.
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2004 - 22:08 #4
f8 - vælg  -
den konfuguration hvor windows virkede
har du rpøvet det
Avatar billede jenscarlo Juniormester
16. september 2004 - 22:13 #5
Tilxou. det har jeg prøvet. til bertie læg et svar, da jeg tror dit svar er det rigtige. Jeg takker for svarene.
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2004 - 22:22 #6
Ok, men du behøver ikke at acceptere mit svar førend du har prøvet det :-)
Avatar billede jenscarlo Juniormester
16. september 2004 - 22:27 #7
Til Bernie Jeg tror simpelhen det er eneste mulighed, den du kom med derfor. Hej
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2004 - 22:33 #8
Jamen så vil jeg da takke - for at give mig pointene skal du markere mit navn i boksen til venstre inden du trykker accepter :-)
Avatar billede smikkel Nybegynder
17. september 2004 - 07:32 #9
Du kan lige se om der noget du kan her fra .
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#beskadiget