Avatar billede secher_dk Nybegynder
17. september 2004 - 16:48 Der er 4 kommentarer

Windows kender ikke USB portene

Jeg har lige skaffet et trådløst logitech keyboard og mus.. Til min HELT nye comp. men windows gider ikke at gendkende min usb port.. rent faktisk bliver den tilsyneladende DEaktiveret når windows er startet op.. Den lille diode på usb sender lyser nemlig hvis man trykker på knappen på den lille sender.. men i windows fatter den ikke at den har en usb enhed.. I enhedshåndtering er der ikke noget der hedder USB enheder eller lignende...
Jeg har et ABIT KV8 PRO...
Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede wickedd Juniormester
17. september 2004 - 16:51 #1
Jeg installerede driverne fra cd'en af, så virkede det.
USB 2.0 virker heller ikke hvis jeg ikke installere driverne til det, så tro windows bare det er de gamle 1.1
Avatar billede secher_dk Nybegynder
17. september 2004 - 17:00 #2
Windows kender hverken udb 1.1 eller usb 2.. og driverne på cd'en vil ikke installeres den siger bare at jeg skal installere sp1, og så skulle de virke uden driver...men det gør de bare ikke..
Avatar billede wickedd Juniormester
17. september 2004 - 17:04 #3
Har du så installeret SP1?
Min mus altid virket også uden SP1, og den er sat i USB porten.

Men det kan være at de drivere du har fået med, kræver SP1.
Avatar billede secher_dk Nybegynder
17. september 2004 - 17:19 #4
jeg har både prøvet sp1 og sp2!
og det virker stadig ikke!