Avatar billede techno_dk Nybegynder
17. september 2004 - 18:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mails bliver ikke sendt til mailbox

Hej jeg har et problem med en exchange server, den modtager/sender ikke mails selvom jeg ingen fejl får hverken i outlook eller i nogen log. Jeg kan se at serveren modtager mails, men den ikke vidersender dem til de forskellige mailboxs, kan nemlig se dem i Queues (Local delivery og Messages awaiting directory lookup). Ved ikke hvad der kan være galt, udover at jeg kan se statud for de to queues står til retry.

Et meget irreterende problem, håber der er nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak!
Avatar billede strych9 Praktikant
18. september 2004 - 11:26 #1
Exchange serveren benytter en DNS server på en DC? Det skal den helst.. Lyder som om din Exchange ikke spiller helt sammen med AD af en eller anden grund. Har du checket at DNS servicen kører i AD? Kig i eventlog på din DC. Der er sikkert flere clues der.
Avatar billede techno_dk Nybegynder
18. september 2004 - 17:15 #2
DNS, DC og exchange kører på samme server. Der er ingen fejl meldinger i eventlog omkring DC, AD eller DNS'en.

Lige nu kan jeg kun se den mulighed at geninstallere hele systemet, hvilket jeg helst vil undgå...
Avatar billede techno_dk Nybegynder
20. september 2004 - 17:01 #3
Lukker, har geninstallerede hele systemet og nu virker det...