Avatar billede smitx Praktikant
19. september 2004 - 01:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bios Støjer efter SP2 ?

Hej derude

Jeg sidder med et Soltek SL-86SPE/SL-86SPE-L motherboard som tidligere har kørt WP SP1 uden problemer, men nu efter jeg har opgraderet til SP2 støjer BIOS noget så forfærdeligt med konstante BIP lyde, især når jeg spiller Delta Force Team Sabre på nettet.

Jeg har gwninstalleret både XP, Spil, drivere ja stort set alt, og har også lagt nyeste BIOS ind til motherboardet.

Det virker fint i SP1, men SP2 laver den ged.

Bemærk det er stort set det eneste problem jeg´har med SP2.
Alt andet kører bare derudaf.

Hjælp Søges
Avatar billede dj__christian Nybegynder
19. september 2004 - 01:45 #1
Har du tjekket at din CPU ikke bliver for varm, og at det er derfor den bibber?
Avatar billede smitx Praktikant
19. september 2004 - 01:50 #2
Min CPU er kun 43 når jeg spiller.

Det er kun i Spil den gør, det lyder som en gang russisk musik.
Det er også kun efter min opgradering til SP2.

Mærkeligt nok, siger den intet hvis jeg spiller single missioner, men går jeg på nettet og spiller, har vi balladen.
Avatar billede dj__christian Nybegynder
19. september 2004 - 01:51 #3
Har du prøvet og deaktivere firewallen i Windows?
Avatar billede smitx Praktikant
19. september 2004 - 16:01 #4
Har prøvet, har prøvet at skifte netværkskort, grafikkort men ligefedt hjælper det :(
Avatar billede dj__christian Nybegynder
19. september 2004 - 19:20 #5
Det kan jo sagtens være en fejl i SP2
Der er jo nogen der bare ikke kan kører med SP2 og så er der bare andre der ikke kan mærke forskel...
Avatar billede smitx Praktikant
24. september 2004 - 08:38 #6
Har fundet fejlen.

Det var mit Linksys WMP54G trådløse netværkskort der lavede baladen.