Avatar billede grantgreen Nybegynder
20. september 2004 - 23:22 Der er 6 kommentarer

Invitation til gmail

Hej
Jeg er interesseret i at få en invitation til gmail. Så hvis nogen ligger inde med en enkelt invitation ville jeg blive glad hvis jeg kunne blive inviteret på grantgreen@jyde.dk.
På forhånd tak...
Avatar billede strych9 Praktikant
20. september 2004 - 23:23 #1
done
Avatar billede roenving Novice
20. september 2004 - 23:30 #2
-- og du skal så selv tage point tilbage, da resultatet jo ikke vil være til rådighed for Ekspertens brugere ...

(PS. der er jo nu åbenbart masser, som nu, ligesom jeg, konstant har 6 invites til rådighed, så i behøver ikke åbne en ny tråd hver, men prøv at kast forespørgslen i en af de utallige tråde omkring dette !-)
Avatar billede strych9 Praktikant
20. september 2004 - 23:32 #3
yesh, jeg skal ikke have point grantgreen. Bare læg et svar og tag pointene selv.
Avatar billede grantgreen Nybegynder
21. september 2004 - 07:37 #4
Tak for det strych9. :-)
Avatar billede sarangan Nybegynder
02. februar 2005 - 17:38 #5
Jeg vil også gerne have en gmail invitation:
sarangan@myrealbox.com

TUSIND TAK:)
Avatar billede norbert Nybegynder
02. februar 2005 - 17:39 #6
saragan, jeg har sendt en til dig :-)
yxos gjorde mig opmærksom på, at linket til invitationerne var flyttet rundt på siden :-)