Avatar billede birg0067 Nybegynder
21. september 2004 - 14:49 Der er 11 kommentarer

problemer med spil

installationen og går fint også når jeg prøver at starte spillet siger den:
Kunne ikke finde CD-ROM (som overskrift)
Emulationssoftware for CD/DVD er fundet
Luk venligst ned for al emulationssoftware for CD/DVD og genstart spillet.

Det her siger den ved alle de nye spil......
Jeg har kravene som der skal til for at spille....
Hjælp....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. september 2004 - 14:51 #1
men har du også original spillet...
Avatar billede birg0067 Nybegynder
21. september 2004 - 14:52 #2
ja selvfølgelig
Avatar billede eagleeye Praktikant
21. september 2004 - 15:01 #3
Det skulle vel aldrig være Sims2?

Emulationssoftware er programmer som opretter virtulle cd drev. Har du daemon tools, alcohol 120%, eller ligne programmer installeret er du nød til at afinsllere dem.
Avatar billede eagleeye Praktikant
21. september 2004 - 15:03 #4
Eller sørg for de ikke er startet op når du spiller det kan måske hjælpe på problemet.
Avatar billede birg0067 Nybegynder
21. september 2004 - 16:39 #5
hvad for nogen lignende programmer, kender ikke til dem du nævner....
og jo det er sims2
Avatar billede eagleeye Praktikant
21. september 2004 - 16:45 #6
Måske, CloneCD
Hvad har du af CD brænde programmer, det kan være et af dem som måske drille.
Avatar billede eagleeye Praktikant
21. september 2004 - 16:47 #7
Nero ImageDrive kan også drille
Avatar billede birg0067 Nybegynder
21. september 2004 - 16:50 #8
nero og clone cd
Avatar billede eagleeye Praktikant
21. september 2004 - 16:57 #9
Så prøv at afinsllere CloneCD.
Nero skulle ikke give problemet.
Avatar billede ruffe66 Nybegynder
25. oktober 2004 - 10:45 #10
Jeg har afinstalleret alle de ovennævnte programmer, SIMS2 vil stadig ikke spille. Mit system er Windows Xpro.
Hvad kan jeg ellers gøre
Avatar billede keeps Nybegynder
08. april 2005 - 11:05 #11
... Jeg har netop haft samme problem igår da jeg forsøgte at installere SIMS2 - er der een derinde, der nu kan finde ud af at løse problemet ??
Er det virkeligt nødvendigt at afinstallere andre programmer?