Avatar billede trekkies Juniormester
21. september 2004 - 17:49 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Svar tilbage

Hej alle sammen

Jeg har nu været tilmeldt eksperten.dk siden Januar måned, og jeg har opdaget at jeg har svaret på nogle spørgsmål, men den person som har oprettet spørgsmålet ikke svarer tilbage, om det virker eller ikke, jeg har fundet ud af der er nogle som har flere 1000 point ude, er det normalt?

Har I været ude for at I har svaret på et spørgsmål, og personen ikke svarere tilbage, og "forsvinder" helt.
Avatar billede roenving Novice
21. september 2004 - 17:56 #1
Ja, og der har været mange lange diskussioner om det betimelige i en sådan adfærd og om eventuelle sanktioner overfor den, men alle er endt i, at det er svært at gøre noget overfor det, bl.a. fordi der i nogle spørgsmål ligger tåbeligheder som svar, i andre ligger genialiteter som kommentarer og måske flere lige gode svar !-)

Det er ikke muligt at lave en kodebaseret løsning, som kan tage højde for alle disse muligheder, og det er fuldstændig uoverkommeligt at bede nogen om at tage stilling til at tvangslukke/tvangsuddele point ...
Avatar billede vallemanden Nybegynder
21. september 2004 - 17:56 #2
JA mange gange, kunne godt tænke mig at co. en gang om måneden kiggede i besvaret spg, der ikke er afsluttet, og så havde en politik der siger 1 til 2 måneder så bliver spg lukket af dem, og dem der har svaret får tildelt points
Avatar billede exp Juniormester
21. september 2004 - 19:27 #3
vallemanden >>
Har du nogen idé om hvor lang tid det ville tage :-|
Avatar billede belle Nybegynder
21. september 2004 - 19:33 #4
det eneste man kan gøre et at lægge en kommentar i spørgsmålet om at det ikke snart er på tide det bliver lukket og så håbe på at den der har åbnet spørgsmålet lukker det
Avatar billede roenving Novice
21. september 2004 - 19:36 #5
-- jeg checkede lige 20 tilfældige spørgsmål, der var ialt 7 ulukkede ...

-- hvilket råt oversat vil give ca. 180.000 ulukkede spørgsmål ialt !-|

Med den nuværende frekvens vil det give ca. 100 spørgsmål, som man skal tage stilling til hver dag, så hvis man nu kræver af coadmins, at de lukker 10 spørgsmål hver hver dag, skal de altså sætte sig i over 2 timer hver (fordi de jo i nogen spørgsmål ikke vil have en anelse om rigtigt og forkert og derfor må opsøge viden om spørgsmålet !-)
Avatar billede kbu Nybegynder
21. september 2004 - 20:53 #6
på samme måde som karma angives for spørgeren ved oprettelse af et spørgsmål, kunne det evt. angives at spørgeren har x antal åbne spørgsmål.
(man kunne så diskutere om det skulle være mere end end 1 uge, 14 dage, 1 måned - eller noget helt andet - gamle spørgsmål).
jeg formoder at spørgeren helst så et 0.
Avatar billede trekkies Juniormester
23. september 2004 - 18:58 #7
Jeg tror at jeg lukker dette spørgsmål nu, da jeg kan se at der er flere end mig, som har set at der er nogle som ikke lukker deres spørgsmål.
Avatar billede fromsej Praktikant
23. september 2004 - 20:05 #8
Det er ikke velset at lukke og tage sine point igen, når der er korrekte svar!
Opret omgående et spørgsmål med 0 point til Roenving, så han kan få sine fortjente point. ;o)

Nå, uden pjat, det er et irritationsmoment, og vores eneste mulighed er at bede folk om at få lukket, give dårlig karma, selvfølgelig begrundet, og ellers lade være med at hjælpe dem.
Avatar billede roenving Novice
24. september 2004 - 02:11 #9
>>fromsej

*rotflmao*
Avatar billede trekkies Juniormester
24. september 2004 - 02:13 #10
roenving:
Skal jeg lave et nyt spørgsmål, så du kan få alle 0 point?
Avatar billede roenving Novice
24. september 2004 - 02:20 #11
Tjah, jeg ved ik' li'e om jeg tør stå som modtager af så mange point på een gang, når jeg nu også er coadmin, det ku' være andre ville tage det som bestikkelse, så skal vi ikke bare sige, at du giver en 14-40 bajere næste gang vi støder ind i hinanden på det lokale værtshus (du bor forhåbentlig i nærheden af 2650 !-)

*lol*
Avatar billede trekkies Juniormester
24. september 2004 - 09:12 #12
Jeg bor nærmere i Nordjylland.
Avatar billede fromsej Praktikant
24. september 2004 - 11:02 #13
Der har Roenving indrejseforbud.*GH*
Avatar billede trekkies Juniormester
24. september 2004 - 11:09 #14
Hvad har han da lavet?
Avatar billede fromsej Praktikant
24. september 2004 - 11:18 #15
Det er en lang historie, og nok en joke for de indviede, så jeg kan godt forstå hvis du er en kende forvirret.
Vi havde årets hardwarekastestævne i Nordjylland.
http://www.eksperten.dk/spm/527206
http://www.onlinepartner.dk/hardwarekast/FrameSet.htm
Avatar billede exp Juniormester
24. september 2004 - 11:28 #16
Ser da ud til i hyggede jer... *GG*