Avatar billede bering Nybegynder
21. september 2004 - 22:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fra VHS til digitalt, men ikke selv!

Jeg skal have overført nogle gamle VHS-bånd til min computer. Jeg har kigget rundt i det her forum og fundet mange måder at gøre det på. Mit problem er bare at det kun drejer sig om 3 videobånd med sammenlagt måske 2 timers video, derfor gider jeg ikke gå ud og købe udstyr for flere hundrede kroner. Er der nogen steder man kan få den her slags ordnet, en fotohandel eller lignende?
Avatar billede miss-g Seniormester
22. september 2004 - 01:14 #1
Avatar billede henninga Novice
22. september 2004 - 11:37 #3
Du kan kontakte roninja@privat.dk som overfører vhs til DVD til en meget rimelig pris.
Han har da osse en hjemmeside:  http://www.roninsan.com/side3.htm
HenningA
Avatar billede bering Nybegynder
23. september 2004 - 22:23 #4
Tak for svarene. Det sidste forslag passer nok bedre til mit prisleje, med priserne på de professionelle kan jeg jo ligeså godt købe udstyret selv. Jeg lader lige spørgsmålet være åbent lidt endnu for at se om der kommer flere forslag, men I skal nok få point.

-->Henning: har du nogen erfaring med Roninsan? Er det i orden?
Avatar billede henninga Novice
02. januar 2005 - 20:25 #5
Ja, Roninsan laver det faktisk udmærket. Så vidt jeg ved benytter han Pinnacle kort til at digitalisere.
Han har lige fået en ny hjemmeside: http://www.roninsan.com/video.htm

Men du har vel fået det ordnet efterhånden ;o)

Iøvrigt Godt Nytår