Avatar billede bering Nybegynder
24. september 2004 - 13:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Genvej til win+m?

Jeg har "vis skrivebord" kommandoen liggende i min quicklaunch og bruger den hele tiden. Men nu har jeg fået nogle applikationer der bruger min desktop og som også bliver minimeret når jeg bruger kommandoen. Derfor vil jeg hellere bruge windowstast+m (minimer alle vinduer) men ikke som en tastaturgenvej, som en genvej jeg kan trykke på med musen i stil med "vis skrivebord". Kan det lade sig gøre at lave sådan en genvej?

Jeg har kigget i "show desktop" filen med en teksteditor, men kan ikke umiddelbart se hvordan indholdet kan ændres for at gøre det jeg ønsker. Indholdet ser sådan ud:

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop

Nogen forslag?
Avatar billede serverservice Praktikant
25. september 2004 - 11:50 #1
Du skal bvare bruge windowstap+D
Avatar billede bering Nybegynder
25. september 2004 - 17:09 #2
Pointen med spørgsmålet var netop at jeg vil bruge win+m fremfor win+d, eftersom win+d minimerer alle vinduer, også de applikationer jeg gerne vil have liggende på desktoppen.
Avatar billede serverservice Praktikant
25. september 2004 - 22:46 #3
Det dforstår jeg ikke helt - den gør jo det samme som hvis du trykkede på desktop tasten, det er måske en anden funktion du søger så?
Man kan ikke selv bestemme hvordan windows skal fungere, så hvis du vil forsøge at tilføje en ny funktion tror jeg ikke det er muligt
Avatar billede bering Nybegynder
26. september 2004 - 01:30 #4
Jeg syntes nu jeg har forklaret mig rimeligt tydeligt. Jeg vil gerne have en genvej til win+m jeg kan trykke på med musen. Win+m er ikke det samme som win+d.

Det handler ikke om at tilføje en ny funktion til windows.
Avatar billede bering Nybegynder
16. februar 2005 - 15:40 #5
Lukket