Avatar billede winerror Nybegynder
24. september 2004 - 18:41 Der er 6 kommentarer

Driver til Wen-2070

Sider med et USB Trådløs netkort... men ja kan ik få det til at funger eller ratte sagt kan ik finde en driver :S nogen der kan  hjælpe mig med det model nummert er

WEN-2070

ved ik lige ehlt hvad mærke det er :s
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
24. september 2004 - 19:02 #1
Prøv denne Atmel usb driver:
http://members.driverguide.com/driver/detail.php?action=summary&driverid=126622
Brugernavn drivers
password all
Avatar billede winerror Nybegynder
25. september 2004 - 12:42 #2
den kode virker ikke :S kan du s¨ikke downloade den og ligge den op sådan jeg kan hente den fra dig :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. september 2004 - 12:46 #3
Du kan smide en mailaddresse, så skal jeg sende den til dig. Jeg har ikke en ftp server kørende for øjeblikket.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. september 2004 - 12:53 #4
Men koden virker faktisk. du får en advarsel, men der er et link nedenunder teksten hvor du kan forsætte uden at lave en account.
Så kommer du ind til en side hvor du skal skrive 3 bogstaver, og kan herefter downloade filen. Jeg har lige hentet den.

Men lykkes det ikke, så skriv blot en email jeg skal sende den til.
Avatar billede winerror Nybegynder
27. september 2004 - 12:11 #5
min mail er webmaster@neonman.dk :) håber du vil sende den... har dog ikke prøvet den nye forklaring du har gide men tænket nu hvor du hade downloadet den så var det lige så nemt du sendt den også :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
01. oktober 2004 - 12:06 #6
winerror > Det lykkedes alligevel at finde spørgsmålet, så her er svaret :)