Avatar billede krydset Nybegynder
26. september 2004 - 10:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ejendomsmægler udd.

Hejsa. er lidt på vildmark her.
Hvis man vil uddanne sig til ejendomsmægler hvilken vej skal man så gå ind. Jeg kan ikke rigtig finde ud af det efter der kommer ny ejedomsmægler udd. Jeg er i øjeblikket ved at tage en fuld hf og vil høre om den kan bruges som adgangskrav og hvad jeg skal vælge efter hf.

//Krydset
Avatar billede x-lars Novice
26. september 2004 - 15:49 #1
Avatar billede krydset Nybegynder
26. september 2004 - 16:18 #2
det er ikke den nye
Avatar billede krydset Nybegynder
19. oktober 2004 - 15:01 #3
Lukker her
Avatar billede CasperJDK Nybegynder
14. februar 2013 - 16:35 #4
Lukker her, hvad mener du?

Du akn da læse mere om ejendomsmæglere på www.infomaegler.dk