Avatar billede meken Nybegynder
26. september 2004 - 21:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PC vil ikke starte, pga. diskette drev.

Hey.
Jeg har en gammel pc på 500MHz der kører 98.
Skal lige sige at jeg har skiftet diskette drev og det kørte fint de første dage.
Men nu når jeg starte pc'en siger den at der er diskette i drevet og at jeg skal tage den ud trykke på en tast (u know).

Men problemmet er bare at der ingen diskette er i, og selvom jeg fjerne diskette drevet fra bootup listen i BIOS, siger den det samme.

Nogen der har et bud på hvad kan løse dette problem?
Avatar billede nva Praktikant
27. september 2004 - 09:37 #1
Har du prøvet at fjerne diskette-drevet fysisk ?
Avatar billede meken Nybegynder
27. september 2004 - 16:35 #2
Hjalp heller ikke.
Lige meget. Jeg sender den videre...