Avatar billede badazz Novice
27. september 2004 - 21:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PCMCIA lan netkort

Hejsa,,, jeg har en ipaq 3955 med pcmcia expansion pack hvor jeg gerne vil have et alm netkort i.. jeg har netkortet, men ingen drivere til pocketpc er det muligt at lave et trick, så det kommer til at virke?? jeg har drivere til kortet til win 98 2000 xp NT4.0 osv.. kortet er fra sandberg

Håber nogle kan hjælpe,

Mvh Brian Pedersen
Avatar billede claus_net Nybegynder
29. september 2004 - 22:51 #1
Hej Brian

hvis du ikke kan finde en driver til pocketpc på sandberg så prøv at hente en fra compaq fx til et kort med navn wl100 det har jeg selv brugt før på en ipaq,  elles søg på google på kort nummeret og win ce eller pocketpc sammen

Held og lykke
Claus
Avatar billede badazz Novice
02. oktober 2004 - 22:23 #2
lukket