Avatar billede lyden Nybegynder
29. september 2004 - 00:48 Der er 15 kommentarer og
6 løsninger

vær rar lige at checke ud!

hajzz!!

Jeg har lige modtaget feedback fra kammaersjukken jeg har strikket nedenstående link/Site sammen til.

Han skriver at han ikke kan læse teksten og ydermere ikke se billederne, samt rammen omkring logoet.

Jeg er klar over at designet er mørkt (det skal det være), men hos mig står alt knivskarpt & jeg har ikke nogle problemer, jeg fürstår det ikke !

Jeg har ikke lige selv checket den på andre end mine egne comp. Er i ikke lige rare at checke lidt rundt omkring i det danske land. ?

http://www.stakkelsjim.dk/

så vil jeg være taknemmelig & smide en pose point.

MvHLyden

Nb: der er et par link der ikke funker samt lidt lydeffect mangel, men ellers ved at være "færdig".
Avatar billede kklm Nybegynder
29. september 2004 - 00:54 #1
Det ser sgu' godt herhjemme fra... Lækker nok side :)
Avatar billede daliwi Nybegynder
29. september 2004 - 00:56 #2
Siden står kvivskarpt hos mig ved alle opløsninger, og alle billederne (samt rammen) er tydelig. Dog meget mørk, så det vil være svært at se dem hvis ikke lysstyrken på skærmen er rimelig høj!
Avatar billede abpdk Nybegynder
29. september 2004 - 00:57 #3
Noget af det går an, andet gør ikke.

Info: Går lige men heller ikke mørkere
Bandet: Står fint
Repertoire: Står fint
Mp3: En smule mørkt
Galleri: Ulæseligt!
Links: Højre side ulæseligt!
Kontakt: Lidt for mørkt

Min kontrast og lysstyrke står (som altid) omkring de 85%. Ved 100% er alting fint læseligt.
Avatar billede spanky Nybegynder
29. september 2004 - 00:59 #4
Hej :)

Det er da flash-gas når det kører! Der er ingen problemer her. Graffikken er skarp og musikken spiller ;)

Mvh
/Simon
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2004 - 00:59 #5
Hvis han har justeret sin skærm forkert kan det jo være et problem. Jeg synes dog at det er meget mørkt, og kan godt sætte mig ind i at kontrasten ikke er høj nok.
Avatar billede daliwi Nybegynder
29. september 2004 - 01:00 #6
Vil nok råde dig til at have lidt mere kontrastforskel mellem teksten og resten af siden. Man skal knibe øjnene en del sammen for at koncentrere sig om at læse!
Ellers en rigtig fed side. Lækker detalje med røgen fra cigaretten under kontakt...
Avatar billede abh Nybegynder
29. september 2004 - 01:00 #7
Ser godt ud her fra.. fed side
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2004 - 01:02 #8
Bortset fra det er der flere gengangere på repetoiret :)
Avatar billede daliwi Nybegynder
29. september 2004 - 01:07 #9
Er jeg den eneste der ønsker at blinkene under links fulgte den nederste linie på menuen når den ruller ned ved start? Hvis i forstår! Det er lige som om blinket er forsinket...
Avatar billede diggerx Nybegynder
29. september 2004 - 01:16 #10
Jeg synes den er fin!!

Husk at melde den på http://bandlistd.dk
Avatar billede diggerx Nybegynder
29. september 2004 - 01:16 #11
Ups jeg mente: http://bandlist.dk
Avatar billede lyden Nybegynder
29. september 2004 - 01:22 #12
Citat : Galleri: Ulæseligt! --------- hehe,der står ikke noget ;o)
Citat : Bortset fra det er der flere gengangere på repetoiret :) ----- engang imellem må man godt snyde lidt ;o)
Citat : linkene under links fulgte den nederste linie på menuen når den ruller ned ved start? ------ det er med vilje :o)

Tusind tak for alle svarene ! jeg arbejder lidt videre med jeres gode input.

Dem der ikke har lagt et svar, vær så rare at lægge et.

Nb. jeg lader spm. stå til i morgen formiddag.
Avatar billede kimmys Nybegynder
29. september 2004 - 01:26 #13
Jeg synes også den er rigtig flot! Men vil også give de andre ret i det med kontrasten! Men synes ikke det er så stort et problem.. men tror også at min skærm  er meget "lys"! Men det eneste jeg ikke lige forstår er de der bordtennis kugler over hvert link.. Men ellers rigtig flot!
Avatar billede pilfinger Nybegynder
29. september 2004 - 01:37 #14
Meget flot side må man sige...:)
Avatar billede daliwi Nybegynder
29. september 2004 - 02:09 #15
Håber din kammer sjuk bliver glad for siden!
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
29. september 2004 - 08:40 #16
Rigtig lækkert site, mums! Thumbs up herfra!

Det eneste sted jeg synes det kniber med kontrasten er på Info-siden - der er mange der ikke har en særlig god monitor og så kan det være lidt farligt at bevæge sig på yderkanten af, hvad der er læsbart. Ellers, så er det sgu et lækkert site, du sagtens kan være stolt af.
Avatar billede lyden Nybegynder
29. september 2004 - 10:28 #17
kanon,

...........vær rar at lægge et svar, el barto, pilfinger, diggerx & larsholmegaard dk !!!

Lyden///
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
29. september 2004 - 10:33 #18
ok, men kun hvis du lover aldrig at kalde mig larsholmEgaard igen... ;-)
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2004 - 10:33 #19
oki :)
Avatar billede lyden Nybegynder
29. september 2004 - 10:41 #20
Citat : ok, men kun hvis du lover aldrig at kalde mig larsholmEgaard igen... ;-)

Opzzz - hermed lovet :o) ---->(hvor kom det E fra?)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
29. september 2004 - 10:43 #21
Hehe...! :-)