Avatar billede karisma28 Nybegynder
29. september 2004 - 11:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan det passe, at min dvd-brænder kun kan bruge DVD+RW medier?

Jeg har været lidt i tvivl om, hvilke medier jeg kunne bruge, og når jeg så kigger i manualen, så står der tydeligt, at jeg kun kan bruge DVD+RW. Kan jeg så ikke engang bruge DVD+R?
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2004 - 11:59 #1
Jeg vil tro at du godt kan bruge +R, såvel som +RW-medier. Men hvis det helt explisit står som du har skrevet det (altså at afspilleren kun tager imod rewritable medier) så skal du naturligvis holde dig til det.

Det er bare første gang jeg har hørt om en DVD afspiller der KUN vil tage imod +RW medier, så mit bud er at du godt kan bruge + medier generelt.
Avatar billede karisma28 Nybegynder
29. september 2004 - 12:06 #2
Tak for hjælpen.
Avatar billede stefmeister Nybegynder
29. september 2004 - 12:42 #3
Prøv at købe et medie der IKKE er RW, og se om den kan.