Avatar billede vilhelm Nybegynder
01. oktober 2004 - 19:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows på hovedet

På en af mine kollegers PC'er vender skærmbilledet pludselig på hovedet, når der logges på Windows 2000. Der køres opdateret antivirus og skærmen er en 15" TFT.

Hjælp????????????????
Avatar billede jnoval Nybegynder
01. oktober 2004 - 19:31 #1
Dette har du selvfølgelig undersøgt, men:
På nogle TFT er det fysisk muligt at rotere skærmen.
Har du set efter i skærmopsætningen, om man ikke der kan rotere billedet.
Hvilken skærm og skærmkort er det?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
01. oktober 2004 - 19:36 #2
En anden mulighed er at på de fleste grafikkort er det muligt at rotere skærmbilledet.
På et Geforce kort er det i fanebladet Geforce ??, og i menuen til venstre, Visningsretning, hvor du vælger dette.
Avatar billede jacla Nybegynder
01. oktober 2004 - 20:37 #3
Hej Vilhelm,

Der er måske nogle, som driver gæk med jer. se om der i joblisten kører et program der hedder "BADDAY". Jeg er selv hoppet på den.

MVH

Jan C
Avatar billede vilhelm Nybegynder
04. oktober 2004 - 08:08 #4
Tak for jeres kommentarer. Der var skærmkortopsætningen, der var ændret. Tonnybrandt bedes lægge svar ind for at få point.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. oktober 2004 - 08:43 #5
Svaret kommer her :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
07. oktober 2004 - 10:34 #6
Kan spørgsmålet lukkes ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. oktober 2004 - 01:01 #7
Glemte du spørgsmålet ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. oktober 2004 - 09:04 #8
Takker for point :)