Avatar billede xrenegade Nybegynder
02. oktober 2004 - 23:16 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Installation af Norton antivirus

Når jeg prøver at installere norton antivirus får jeg meddelelsen: "This MSI must be launched at startup." Derefer lukker setuppen ned og jeg kan ikke fortsætte....Nogen der ved hvad det skyldes og hvordan jeg undgår denne fejl?
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2004 - 23:43 #1
Er det en Norton du har købt eller er det noget der er trail version, hvis du ikke har købt endnu, vil jeg allerede anbefale dig at ikke bruge norton men Avast som er gratis for normal bruger :) ...
Avatar billede xrenegade Nybegynder
02. oktober 2004 - 23:46 #2
Det er en norton jeg har købt. Jeg har brugt avast midlertidigt, men kunne nu godt tænke mig at bruge norton igen.
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2004 - 23:49 #3
Prøv evt. at søge på hele fejlmeddelelsen i Google, der er garanteret andre der har stået i samme situation.
Avatar billede xrenegade Nybegynder
03. oktober 2004 - 00:26 #4
Kan ikke rigtig finde noget brugbart på google.

Grunden til jeg får fejlmeddelelsen er at jeg har nogle filer liggende fra en tidligere installation af norton. Men jeg kan simpelthen ikke få dem slettet, og jeg ved heller ikke hvor de ligger. Har prøvet med regcleaner, men det hjælper heller ikke :/
Avatar billede xrenegade Nybegynder
03. oktober 2004 - 01:02 #5
Har fundet en fil der hedder ScrAuth.dll som er en fil som stammer fra norton. Den kan jeg ikke slette.
Avatar billede xodeus Novice
03. oktober 2004 - 03:01 #6
Hmm, installationen skal startes af SETUP.exe og ikke direkte af .msi filen. Prøv igen...
Avatar billede xrenegade Nybegynder
03. oktober 2004 - 10:17 #7
Det nytter heller ikke at bruge setup.exe-filen. Får stadig fejlen: "This MSI must be launched at startup." og så skriver den noget med at den ikke kunne fjerne nogle filer fra en tidligere installation.
Avatar billede xrenegade Nybegynder
03. oktober 2004 - 11:20 #9
Det hjalp lidt på det...nu begynder den at installere....men i løbet af installationen for jeg en fejlmeddelelse hvor jeg nu kun kan vælge retry eller cancel. Trykker jeg retry får jeg bare samme fejl igen :(
Avatar billede haverslev Novice
03. oktober 2004 - 11:41 #10
Har du haft pc`en genstartet - efter du har kørt Rnav2003.exe ?
Avatar billede xrenegade Nybegynder
03. oktober 2004 - 20:49 #11
Nå...ente i en lille format c: :D

Tak for hjælpen.
Avatar billede xrenegade Nybegynder
03. oktober 2004 - 20:49 #12
Dem der vil have points smider bar et svar :-)
Avatar billede xodeus Novice
03. oktober 2004 - 23:46 #13
Sorry vi ikke rigtig kunne hjælpe dig helt
Avatar billede haverslev Novice
04. oktober 2004 - 08:32 #14
Var det ikke lidt drastisk, med en format C, der kunne "måske" være fundet en anden  brugbar løsning ;)
Avatar billede xrenegade Nybegynder
04. oktober 2004 - 16:48 #15
Tjo...Synes bare jeg havde prøvet så meget og gad ikke rigtig mere. Og en format C virker jo hver gang :D