Avatar billede rosengaardmike Nybegynder
03. oktober 2004 - 20:16 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

leder efter en musiktitel

Hej - hvis denne kategori er til  fri debat, så går jeg ud fra at man kan spørge om alt muligt der ikke har med computere at gøre; jeg prøver i hvertfald:

Findes der mon nogen som er så musik-klog at de kan svare på følgende: jeg leder efter et nummer hvor der bliver sunget "hey mamma mamma hey" ved godt at det ikke er megen oplysning, men der forekommer også såkaldte olie-trummer på i baggrunden, den bliver ofte spillet i øjeblikket i radioen men de siger aldrig hvem der synder dette nummer - det er ikke som i gamle dage med jørgen hjorting- det ken forekomme som noget afrikansk eller lign. håber en eller anden er stærk i musik - på forhånd tak

                                                  Michael
Avatar billede xrenegade Nybegynder
03. oktober 2004 - 20:23 #1
Det er Black eyed peace - Hey mamma :)
Avatar billede haverslev Novice
03. oktober 2004 - 20:25 #2
Black eys peach - Hey mamma
Avatar billede haverslev Novice
03. oktober 2004 - 20:25 #3
xrenegade > ingen opdatering :(
Avatar billede xrenegade Nybegynder
03. oktober 2004 - 20:26 #4
:D
Avatar billede haverslev Novice
03. oktober 2004 - 20:29 #5
ja, og stavet forkert ;)
Avatar billede weblex Nybegynder
03. oktober 2004 - 20:37 #6
Okay hvis vi skal tjekke stavning så kommer det korrekte her:

Black Eyed Peas  :o)
Avatar billede haverslev Novice
03. oktober 2004 - 20:41 #7
weblex > det var det jeg mente ;)
Avatar billede rosengaardmike Nybegynder
03. oktober 2004 - 21:20 #8
det er pænt af jer med disse forslag - men det er overhovedet ikke noget af det der ligner, og der er heller ikke olietønder/trommer på nummeret - det er heller ikke rap men det er noget der minder om et kor, måske afrikanske kvinder?
Avatar billede hashkagen Nybegynder
03. oktober 2004 - 21:55 #9
HEY MAMMA... skal du til at have dansk igen lol :)
Avatar billede djmaster Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:18 #10
Hvor har du hørt den? Hvilken radio station?
Jeg tror måske jeg ved hvad det er for en, men det er altså et rigtig gammelt nummer, og kan heller ikke huske navnet.

Hvis det er et nyt nummer, så prøv f.eks. http://www.radiosilkeborg.dk/musik_film/ der kan du høre små klip af de nyeste sange
Avatar billede weblex Nybegynder
05. oktober 2004 - 17:25 #11
Hvad med Missy Elliott: Get ur freak on
Avatar billede rosengaardmike Nybegynder
05. oktober 2004 - 19:02 #12
Hej igen weblex - nej det er desværre heller ikke den, hvis du ikke før har hørt olietønder så mener jeg at shubidua har sådan nogle med på den lp hvor bondesen ikke var med på - det nummer der hedder Drommedam (det første) så hvis du kender den, så ved du hvordan de lyder - man kan ikke sammenligne den lyd med andre instrumenter- men prøv venligst igen.... venligst  michael
Avatar billede rosengaardmike Nybegynder
06. oktober 2004 - 20:33 #13
Hvis weblex er interesseret så hedder nummeret: "sunchyme" med Dario G
Avatar billede weblex Nybegynder
06. oktober 2004 - 21:03 #14
Okay :o)