Avatar billede speed99 Nybegynder
04. oktober 2004 - 19:55 Der er 4 kommentarer

tastetur frys ! ved opstart

Hej,

mit problem, jeg kan ikke starte min pc ( hellerikke f8)
der kommer på skærmen , at jeg skal taste f1 eller f2, problemt
er bare at min tastetur fryser, dvs alle lamper lyser og jeg kan intet gøre for at taste f1 for at starte min pc.

hvad kan jeg gøre ??
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. oktober 2004 - 19:58 #1
Prøv at resette bios, ved at pille batteriet ud i et minuts tid.

Hjælper det ikke, så prøv et andet tastatur på pc'en.
Avatar billede speed99 Nybegynder
04. oktober 2004 - 20:06 #2
virker ikke, det er ikke tastetur, har prøvet denne på min laptop
Avatar billede serverservice Praktikant
04. oktober 2004 - 22:06 #3
så er det vel porten på bundkortet der er brændt af ? kan du evt. prøve med et usb tastatur ?
Avatar billede milter Ekspert
05. oktober 2004 - 14:07 #4
Kan du komme ind i BIOS?