Avatar billede mikael_c Nybegynder
05. oktober 2004 - 09:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Login/logout PHP script?

Hej eksperter!

Jeg leder efter et gratis PHP script, som er brugervenlig og uden fejl og bugs, og som let kan "flettes" sammen med min hjemmeside (har baggrund i PHP)!
Scripts skal indeholde et login hvor jeg som admin kan registrere forskellige, det skal brugerne ikke selv kunne. Når de har fået brugernavn og kode kan de så logge ind og se de skjulte "sider"!
Man skal også kunne slette bruger igen!
Andet er ikke nødvendig, bare sådan en slags User Management!
Avatar billede milo Nybegynder
05. oktober 2004 - 09:26 #1
Det er ganske simpelt indsæt og udtræk af en database. På www.webcafe.dk kan du lære det du skal bruge, på en dag :)
Avatar billede bojo Nybegynder
05. oktober 2004 - 09:47 #2
Avatar billede mikael_c Nybegynder
07. oktober 2004 - 23:41 #3
Tusind tak
Avatar billede mikael_c Nybegynder
07. oktober 2004 - 23:41 #4
Hvis jeg så bare vidste hvordan jeg kunne give jer points ??
Avatar billede mikael_c Nybegynder
07. oktober 2004 - 23:43 #5
Og dog.. nårh ja.. kan i begge ikke lige skrive et svar?
Avatar billede bojo Nybegynder
07. oktober 2004 - 23:46 #6
fino