Avatar billede lordsaxo Nybegynder
08. oktober 2004 - 18:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Webdesigner søges (INGEN BRUG AF WYSIWYG!)

Hejsa.
Jeg søger en webdesigner, som hurtigt kan lave et meget simpelt design. Det SKAL være håndkodet i xhtml og css, og skal være valid xhtml og valid css.
Du skal kunne lave et meget simpelt, men også stadig pænt, design. KISS! (Keep It Simple, Stupid)
Intet fancy..
Du skal derudover også have en pæn/læselig syntax, da designet skal bygges ind i mit cms system.
Du vil få udleveret firmaets midlertidige logo, og en brochure, med de farver som meget gerne må være brugt. Du må også selv foreslå farver, men det skal være stilrent, og SIMPELT! Det skal samtidig se attraktivt ud, så brugeren kan få interessere for produktet.

Kom med et bud på hvad du kan lave det for.
Skal siges jeg ikke leder efter professionelle folk med høje priser. Da det skal være simpelt, regner jeg ikke med at de bliver helt vildt dyr. Men kom med et bud, og så snakker vi om det.

Andre krav:
Du skal have msn, så vi over msn kan aftale diverse ting osv. (Materialet vil også blive sendt over msn)
Du skal kunne henvise til nogle referencer, så jeg kan se nogle ting du tidligere har lavet.

Andet:
Designet skal godkendes af min kunde - er kunden ikke tilfreds, så er jeg ikke tilfreds.
Det haster lidt, så jeg har et design til min kunde hurtigst muligt.

kan kontaktes på:
Mail & msn: christian [a] N-club.dk
(udskift [a] med @)
Avatar billede lordsaxo Nybegynder
08. oktober 2004 - 18:30 #1
Glemte lige: Over msn vil jeg også forklare lidt mere om kundens ønsker til designet..
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. oktober 2004 - 20:21 #2
prøv evt at oplyse herinde, hvad et prisleje ville ligge på, det er svært når du siger at priserne ikke må være høje, men hvad er en høj pris?
Avatar billede lordsaxo Nybegynder
08. oktober 2004 - 21:21 #3
Jeg vil regne med 200-300 for et simpelt, men pænt design.. Ved ikke om det er nok? Eller hvor lang tid tager det for folk at lave sådan et design?
Grunden til at jeg skrev det, er at 200-500 kroner i timen er for mig en for høj pris..
Pris niveauet skal nok ned 100-150 i timen, men kommer helt an på hvor lang tid det tager at lave sådan et simpelt design.. Det skal jo ikke være noget meget avanceret ;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. oktober 2004 - 21:40 #4
okay, så må jeg desværre stå fra, men alt held og lykke med at finde en studerende eller lign der har tid til at lave det for dig.
Avatar billede ulthi Nybegynder
09. oktober 2004 - 12:02 #5
Et simpelt design og kode er ikke ensbetydende med at det ikke tager lang tid at lave - snarere tvært imod :o)
Avatar billede saucer Nybegynder
09. oktober 2004 - 13:17 #6
Som ulthi siger så tag det noget mere tid at lave en ren kode.

Det er sjovt at se at der kommer så mange her ind på Exp og tror at folk her inde vil arbejde gratis. Et design vil normalt koste alt fra 2000kr og op efter. Og her snakker vi om grafik + skabelon i HTML og CSS. Så jeg kan ikke se hvordan du vil kunne finde en som vil lave det samme for bare 300kr. og så gøre et godt stykke arbejde ud af det. Self er der altid en eller 2 som lige er begyndt på at kode hjemmesider som vil springe frit frem og sige woo hooo 300kr og så lave noget i frontpage til dig. Men tænkt lige over det du skriver og så sig om det også kan lade sig gøre i praksis.
Avatar billede danic Nybegynder
09. oktober 2004 - 14:50 #7
Det kan være du kan fiske et på http://www.oswd.org/
Avatar billede brianandersen Nybegynder
10. oktober 2004 - 00:00 #8
Har sendt dig en mail.
Avatar billede lordsaxo Nybegynder
10. oktober 2004 - 00:20 #9
Tak til dem som har sendt mails, men beklager. Opgaven er løst... ;)