Avatar billede jan2001 Nybegynder
08. oktober 2004 - 20:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ingen forbindelse

Hej

Jeg har lige fået fingre i en Cassiopeia A11 og can ikke synce med min desktop.
Jeg har wince 2.0 og windows 2000 pro og installeret activesync 3.5
Forbindelsen sker via infrarød USB.

Programmet checker alle porte og melder at alle inklusiv infrarød port er ledig, men der er ingen kontakt.

Hilsen Jan
Avatar billede pzycho Nybegynder
08. oktober 2004 - 23:39 #1
Husker du at gå i active sync på din Cassiopeia og klikke options og vælge connect via ir, når pc'en står med billedet "opret forbindelse"?
Avatar billede jan2001 Nybegynder
09. oktober 2004 - 09:46 #2
Jeg har nu prøvet at åbnet active sync på Cassiopeia'en men jeg for at vide, at jeg skal etablerer et partnerskab med desktoppen før jeg kan åbne active sync.
Avatar billede sth Novice
09. oktober 2004 - 13:36 #3
under install af activesync står der et eller andet vedr. du sger læs det
Avatar billede claus_net Nybegynder
09. oktober 2004 - 17:24 #4
Så vidt jeg ved kan man ikke synce via ir første gang man skal oprette en partner skab først og så kan man gøre det via ir.

held og lykke
Claus
Avatar billede pzycho Nybegynder
09. oktober 2004 - 20:37 #5
claus net > Man kan godt gøre det via IR første gang, har jeg selv gjort.

jan2001 > Hvis du kommer til det med at oprette et partnerskab, er forbindelsen oprettet og så er det bare at køre guiden partnerskab igennem.
Avatar billede jan2001 Nybegynder
31. oktober 2004 - 16:30 #6
Intet har ladet til at virke, så jeg prøver at komme i kontakt med den via CF-kortet-indgangen. Tak for forsøget.