Avatar billede mannik Nybegynder
14. oktober 2004 - 14:05 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

kan ikke åbne psd fil

Hej exp

Har fået tilsendt en psd fil jeg ikke kan åbne, den fylder kun 1,5 mb men photoshop siger at jeg ikke har nok ram, det skulle der ellers være masse af (512 mb)Jeg har ikke haft problemer med det før men har lige installeret de sidste nye opdateringer fra MS. Skulle det mon være årsagen? har forsøgt på 2 mask. uden held
Avatar billede Jman Praktikant
14. oktober 2004 - 14:16 #1
hmm .. lyder underligt at det skulle være ram. Kunne bedre forstå hvis det var en fejl i filen (kan det jo også være alligvel)..
Prøv at sende den til mig, så vil jeg gerne kigge om jeg kan åbne og gemme den igen
eksperten(a)jman.dk
Avatar billede weblex Nybegynder
14. oktober 2004 - 14:30 #2
Jeg tror ikke på fejl i filen. Det er mig som er "forfatteren", og jeg har ingen problemer...
Avatar billede Jman Praktikant
14. oktober 2004 - 14:32 #3
suite yourself.. du skrev bare at du havde fået tilsendt den.. og så kunne der godt være sket noget med filen på vejen
Avatar billede weblex Nybegynder
14. oktober 2004 - 14:39 #4
Ja, jeg tilsendte den til mannik :o)

Jeg har sendt den 2 gange, og problemer begge gange. Mannik jeg synes du skal tage mod superiors tilbud om test af 3. person...
Avatar billede Jman Praktikant
14. oktober 2004 - 14:44 #5
weblex: så ikke lige det var anden bruger,d er svarede... prøv at sende den til mannik, som zippet fil
Avatar billede mannik Nybegynder
14. oktober 2004 - 15:03 #6
ok, jeg prøver at sende den, var lige gået til frokost! Og venligst vær sød ved weblex, han har lavet et fint stykke arbejde, jeg tror det er fordi jeg har PS 6 og weblex PSCS
Avatar billede mannik Nybegynder
14. oktober 2004 - 15:05 #7
fil sendt
Avatar billede mannik Nybegynder
14. oktober 2004 - 15:09 #8
Rettelse - - tdc skaber sig over zip filer den ligger her http://empty-site.org/Emtysite.zip
Avatar billede Jman Praktikant
14. oktober 2004 - 15:30 #9
cool nok .. havde ingen problemer med den i vers. 7...
Men hvis du kører version 6, kan der muligvis være problemer m.h.t. opbygningen af layers - også fra vers. 7 til 6
Men prøv den her: http://www.jman.dk/eksperten/emtysite.psd
Avatar billede mannik Nybegynder
14. oktober 2004 - 15:41 #10
Tak funker fint, kan du mon klare en lille header weblex også har lavet? smid lige et svar så vi ka' få lukket!
Avatar billede Jman Praktikant
14. oktober 2004 - 16:04 #11
jeps - hit med den
Avatar billede mannik Nybegynder
14. oktober 2004 - 17:53 #12
Avatar billede Jman Praktikant
14. oktober 2004 - 18:17 #13
Hmm ... den var da være. Der får jeg også at vide at jeg ikke kan åbne filen p.g.a. kompatibilitetn...
Avatar billede Jman Praktikant
14. oktober 2004 - 18:45 #14
Nå - har lige prøvet med CS-version også .. den giver samme fejl.. Kan ikke åbnes med denne version af Photshop
Avatar billede weblex Nybegynder
14. oktober 2004 - 19:07 #15
Okay - den giver altså fejl hos mig selv, så der er fejl i selve postningen. Jeg kan desværre ikke lige uploade en psd-fil, så jeg sender et nyt eksemplar til Mannik. Så må han lige uploade en ny version....
Avatar billede Jman Praktikant
14. oktober 2004 - 19:12 #16
ellers send den til mig på ovennævnte adresse... så kan jeg da uploade den :)
Avatar billede weblex Nybegynder
14. oktober 2004 - 19:16 #17
Mail på vej...
Avatar billede Jman Praktikant
14. oktober 2004 - 19:19 #18
så ligger den der: www.jman.dk/eksperten/header.psd
Avatar billede weblex Nybegynder
14. oktober 2004 - 19:23 #19
Hvad er det du gør ved filen - gemmer den i et ældre format, eller...? Rart nok at vide til en anden gang :o)
Avatar billede Jman Praktikant
14. oktober 2004 - 19:29 #20
Jeg gør ikke andet end at åbne den i version 7 og gemme den igen .. ;o)
Avatar billede mannik Nybegynder
14. oktober 2004 - 19:44 #21
tusind tak for hjælpen!!
Avatar billede weblex Nybegynder
14. oktober 2004 - 19:52 #22
superior -> okay - så må jeg lige støve 7´eren af igen :o)
Avatar billede Jman Praktikant
14. oktober 2004 - 20:01 #23
Det er da det du må ... og tak for point, mannik