Avatar billede mannik Nybegynder
14. oktober 2004 - 20:00 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

jeg skal bruge en logo ting gerne med en haj!

Hej exp

Jeg står og mangler et logo til en side om dykning, det må meget gerne være noget med en "cartoon" haj eller noget i den stil, farven der bliver brugt i forvejen til topbanner er 39, 92, 248 i gradient til hvid. 200 p for et rigtigt godt et
Avatar billede mannik Nybegynder
14. oktober 2004 - 20:01 #1
Jeg glemte : der må gerne indgå men er ikke  et krav indgå teksten ABCmarine
Avatar billede mannik Nybegynder
14. oktober 2004 - 20:53 #2
der behøver ikke at være en haj, jeg er åben for alle forslag
Avatar billede weblex Nybegynder
15. oktober 2004 - 08:25 #3
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
15. oktober 2004 - 16:31 #4
lad mig lige hører om hajen er en du selv har lavet? mere så jeg ikke får problemer senere hen? Ellers kan det godt bruges
Avatar billede weblex Nybegynder
15. oktober 2004 - 16:56 #5
Hajen er fra "Find Nemo", så det kunne godt give problemer :o(
Avatar billede mannik Nybegynder
15. oktober 2004 - 17:01 #6
ew fik logget ind på en konto jeg mente at have slettet fra mit sidste HD crash, trodede jeg havde slettet kontoen men det er den så nu, beklager. Firefox havde gemt mine logind detalier og fik mog logget ind. Nå men kontoen er væk nu!

Ang. Hajen..... Jeg tænkte det nok. hmmmmmmmm kan du mon tegne en?
Avatar billede weblex Nybegynder
15. oktober 2004 - 17:31 #7
Nope - og slet ikke i den kvalitet.
Avatar billede weblex Nybegynder
15. oktober 2004 - 17:47 #8
Lidt kedeligere alternativ, men uden copyright-problemer:

http://www.clipart.dk/imgsize2.asp?dir=tegninger&navn=dyr\PREFISH3.gif
Avatar billede weblex Nybegynder
15. oktober 2004 - 17:48 #9
Avatar billede weblex Nybegynder
15. oktober 2004 - 17:49 #10
Arghhh... du skal lige kopiere linket og sætte det ind :o)
Avatar billede mannik Nybegynder
15. oktober 2004 - 18:07 #11
selvom jeg kopiere linket får jeg denne fejl Microsoft VBScript runtime error '800a0009'

Subscript out of range: '[number: 2]'

/imgsize2.asp, line 26
Avatar billede mannik Nybegynder
15. oktober 2004 - 18:15 #12
ahh, ok fik den frem nu, ja,se den første kunne vi nok lave noget med tror jeg, hvis man nu kunne ændre fisken til blå 39, 92, 248 eller en nuance af blå der passer til, måske skulle den være lidt større og så tilføje teksten; ABCmarine napper toppen af priserne; eller noget i den stil? Det hele på en hvid bagggrund, lyder det helt gak?
Avatar billede weblex Nybegynder
15. oktober 2004 - 18:51 #13
Jeg vil ikke gøre fisken større - kvaliteten er rigeligt ringe i forvejen :o)

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10262
Avatar billede mannik Nybegynder
15. oktober 2004 - 18:56 #14
Jeg napper den 8>)