Avatar billede stoffer Nybegynder
08. marts 2001 - 00:35 Der er 88 kommentarer og
3 løsninger

den nye NOKIA 8250

Den har i nok ikke set før hva ;)

min kammerat og jeg har lavet dette site:
http://www.2proceed.com/dansktelefoni/

Vi synes de telefoner er alt for fede. Desværre kan man ikke få dem i europa...hvad gør man så?

Vi har opnået et godt tilbud med mængderabat, som betyder at vi kan få dem til en rimelig pris hvis der bliver bestilt 20 stykker. Så det er ikke fordi vi tjener på det, men vi vil super gerne have sådan en telefon, og de er for dyre hvis man bestiller dem enkeltvis.

se også mere om telefonen på www.nokia-asia.com

Og må jeg så høre:
ER VI DE ENESTE DER SYNES DEN ER FOR FED :)))
Avatar billede kornfreak Nybegynder
08. marts 2001 - 00:41 #1
Så vidt jeg kan læse mig til, kan jeg ikke se den kan ret meget mere en 3310 kan ?
Avatar billede cstern Nybegynder
08. marts 2001 - 00:43 #2
jeg er ikke sikker på at jeg ville sende 4.500,00 i forudbetaling til nogen som jeg ikke engang kan se navnene på, eller adressen for den sags skyld...
Avatar billede theartist Nybegynder
08. marts 2001 - 00:45 #3
den minder en del om 8210\'eren men jeg må sige det her er en livsstilstelefon, den har en hvis klasse - det er intet andet - den styrer sgu!
Avatar billede stoffer Nybegynder
08. marts 2001 - 00:47 #4
Adressen er der nu. Det var en fejl sorry...
Avatar billede kornfreak Nybegynder
08. marts 2001 - 00:52 #5
Jeg gider ikke give 4500,- for klasse...jeg vil have fede funktioner ;)
Avatar billede smms Nybegynder
08. marts 2001 - 00:55 #6
jo men det er da fedt i kan få den til dk
Avatar billede stoffer Nybegynder
08. marts 2001 - 00:55 #7
kornfreak -> ja den kan omtrent det samme som 8210\'eren.

Men det er som sagt klasse og så bliver man 1 ud af 20 i DK der har den...den skulle ikke komme til Danmark overhovedet...

Og husk nu at prisen selvf. er uden abonnement...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. marts 2001 - 00:55 #8
Jeg har en 3310 og jeg må sgu give kornfreak ret. Det ser ikke ud til den kan noget helt vildt anerledes.

Sprogsupport: Ja! (dog ikke DK) - 3310 har DK
Stemmestyret opkald: Nej - Det har 3310 da
Valutaomregner: Nej - I lommeregnere på min 3310 kan man fint veksle.

Ok, måske har den en ekstra bonusbane til Snake.

http://www.fotx.net/nikolajdu
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. marts 2001 - 00:55 #9
Og hvad pokker har det her med IT at gøre ? Det er bare en reklame for at få solgt nogle telefoner ..
Avatar billede stoffer Nybegynder
08. marts 2001 - 00:58 #10
tdaugaard ->
Ja vi er kapitalister og telefonen er ikke fed!

smag og behag er forskellig heldigvis...
Avatar billede kornfreak Nybegynder
08. marts 2001 - 01:00 #11
Hehe..den skal nok komme til DK, hvis den er så sej som stoffer påstår ;)
Avatar billede stoffer Nybegynder
08. marts 2001 - 01:01 #12
Det sørger jeg jo for ;)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. marts 2001 - 01:03 #13
stoffer:> Telefonen er skam fed nok med 4.500 !? Det er der sku ingen hvide (eller sorte!) mennesker der vil betale for sådan en .. og slet ikke på denne her måde .. hvis jeg skal købe en telefon skal jeg sku prøve den først. .
Avatar billede kornfreak Nybegynder
08. marts 2001 - 01:03 #14
Jeg mente du mere at den ville blive distruberet (eller hvad det nu hedder) via Nokia forhandlerne? ;)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. marts 2001 - 01:04 #15
www.nokia-asia.com ....hmmmm gad vide om der så også står %¤%& sjing chang sjask på tasterne frem for 1234567890???
Avatar billede kornfreak Nybegynder
08. marts 2001 - 01:04 #16
Td >> Ikke særligt fedt at satse så mange kr. på noget man aldrig har set eller hørt om før ;)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. marts 2001 - 01:05 #17
Eller mon man skal hente understøttelse af koreansk tegnsæt først??
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. marts 2001 - 01:05 #18
kornfreak:> satme nej .. man køber jo heller ikke en bil uden at have prøvekørt den, eller et hus uden at have set det ... det samme med mobil telefoner i den prisklasse..
Avatar billede kornfreak Nybegynder
08. marts 2001 - 01:06 #19
TD >> Enig...
Avatar billede stoffer Nybegynder
08. marts 2001 - 01:08 #20
De fungerer fulstændig som en alm. nokia phone, men der er som sagt ikke dansk understøttelse, så man skal kunne leve med at menuen er på engelsk. Vi har skam da fået 1 til landet, så det er ikke bare et skud i tågen - det er som Nokia også siger en livsstil, folk køber også \"ægget\" på trods af at man sidder lige så godt i en stol til 199 kroner - det er som sagt tidligere en livsstil og nu er den givet videre til jer.

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. marts 2001 - 01:09 #21
stoffer:> bla bla bla .. hvad kan jeg bruge det til hvis ikke jeg kan prøve telefonen før jeg køber den !?
Avatar billede theartist Nybegynder
08. marts 2001 - 01:11 #22
tdaugaard>> Velkommen til e-handel :-)
Avatar billede parazite Nybegynder
08. marts 2001 - 01:13 #23
theartist : Det er sjældent man betaler 4.500 for e-handelsvarer... ;)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. marts 2001 - 01:13 #24
Jeg vil hellere købe den Flash intro i har \"lånt\" den kunne jeg sælge til mange flere end 20 og for noget der ligner 4500,- *GGGG*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. marts 2001 - 01:14 #25
theartist:> jow tak, men du er sku lidt for sent på den .. jeg gik ind i e-handel for lang tid siden da jeg begyndte at købe DVD\'ere og siden min TerraTec stationære MP3 afspiller til 3.800!! (købt og betalt over nettet i en lille pisbiks med mit DK-kort ..)
Avatar billede stoffer Nybegynder
08. marts 2001 - 01:15 #26
Ja den er meget lækker den intro :)

Og ja jeg indrømmer at vi har \"lånt\" men vi har skrevet kilde, og jeg tror da ikke Nokia har noget imod man bruger den til at sælge deres telefoner.

/stoffer
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. marts 2001 - 01:16 #27
stoffer:> har i da spurgt dem !?
Avatar billede kee.... Nybegynder
08. marts 2001 - 01:17 #28
Til orientering... er nokia-asia skam ægte nok...

Men hvis i liige venter lidt... kommer følgeren af 8250 i udvidet version...

8250 KAN købes i findland meget billigere end 4500 men der er ikke reklamation for den. Den er en prøve.. ligesom 8210 var en prøve i europa til at starte med..

Så hvis i har lidt tålmodighed.. Kan den altså snart fås meget billigere.. bare i udvidet version :o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. marts 2001 - 01:18 #29
kee.... om man får den med koreansk tegnsæt eller fuld af finsk vodka er vel ligegyldigt....*GGGG*
Avatar billede kee.... Nybegynder
08. marts 2001 - 01:19 #30
nikolajdu..
true... men der er en prisforskel på ca 2500.. og DET betyder noget *griner*
Avatar billede stoffer Nybegynder
08. marts 2001 - 01:20 #31
Vi kunne nu kun finde den i norge til dkk. 5500,- (www.add.no)

Har du nogen links? Det er vi vildt interesseret i at vide det.
Avatar billede kee.... Nybegynder
08. marts 2001 - 01:21 #32
stoffer..

Nej desværre... Jeg har infoen fra familien i FL, en der arbejder på Nokia. Så det er lidt inside information :o)

Ville også være underligt at man ikke kunne få den i FL *griner*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. marts 2001 - 01:23 #33
kee....:> jow deet .. hvis ikke man kunne få den i Finland ville det nok være *lidt* dårlig *G*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. marts 2001 - 01:24 #34
Nu skal det jo ikke forståes sådan at Finlandia ikke kan drikkes i mangel af bedre.
Avatar billede stoffer Nybegynder
08. marts 2001 - 01:25 #35
Vi har ellers læst os til på cnet.com at den ikke vil blive lanceret på andet end det asiatiske marked (fra nokia selv).

Men det kunne være vildt interessant, hvis vi kunne købe i finland i stedet så vi alle kan få den billigere...Mon ikke de også gi\'r mængderabat der ;)

Vi vil købe direkte fra Asien nemlig...for vi kunne ikke finde den andre steder...

/stoffer
Avatar billede kee.... Nybegynder
08. marts 2001 - 01:25 #36
dtaugaard
Skulle da kun være fordi den var så dårlig at de ikke ville stå ved den.. *griner*
Avatar billede kee.... Nybegynder
08. marts 2001 - 01:26 #37
tdaugaard even.. soooorry *griner*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. marts 2001 - 01:26 #38
hmm .. du er tilgivet :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. marts 2001 - 01:27 #39
Stoffer - Hvad med at sælge den til ham her. Han er sgu desperat....

http://www.findit.co.uk/uk/telecomms/wanted/105322.htm
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. marts 2001 - 01:29 #40
kee.... Nu er de jo ikke noget nyt at der herinde både er t-, j- og allemulige daugaard´er. Så man kan sgu nemt tage fejl.
Avatar billede kee.... Nybegynder
08. marts 2001 - 01:29 #41
stoffer.
Jeg tror ikke du skal regne med den er så forfærdelig let at få fat i lige nu til den pris.... i hvert fald ikke på det hvide marked (hvilket vi jo holder os til ik!). Indtil videre er den jo kun sendt ud som en test. Hvornår den blir udvidet er jo et godt spørgsmål..

Men med fx 8210 var den \"ude\" i omkring 5 måneder før den blev \"åbnet\" i verden..
Avatar billede kee.... Nybegynder
08. marts 2001 - 01:30 #42
tdaugaard.... Thanks *grin*
Avatar billede kee.... Nybegynder
08. marts 2001 - 01:31 #43
nikolajdu..
Det har du faktisk ret i *grin* jeg er dog ikke stødt på en dtaugaard endnu *griner*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. marts 2001 - 01:31 #44
nikolajdu:> SÅ mange er vi da heller ikke *g*
Avatar billede stoffer Nybegynder
08. marts 2001 - 01:36 #45
kee...
er du programmør?
det er eller rart at se en kvinde i en ellers mandsomineret branche *s*
Avatar billede stoffer Nybegynder
08. marts 2001 - 01:37 #46
nikolajdu  -->

ja det har du ret i vi havde nu ellers kun tænkt os at sælge til dk :)
Avatar billede kee.... Nybegynder
08. marts 2001 - 01:41 #47
tdaugaard..

næææ.. men dem der er fylder godt i landskabet *grin*
Avatar billede kee.... Nybegynder
08. marts 2001 - 01:41 #48
stoffer..

Jeg hører vist ikke under nogen kategori *griner*

Hvor får i præcist den nokia fra?? Jeg mener.. 4500 danske kroner.. omregnet til deres MEGET lile valuta.. det er en ret voldsom pris taget i betagtning hvor den kommer fra.. (jeg er bare nysgerrig)
Avatar billede smms Nybegynder
08. marts 2001 - 01:42 #49
kee > jeg checkede lige http://www.fotx.net/kee....
er det den her vi ikke må se http://www.thekeenet.com/ den er da overskuelig :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. marts 2001 - 01:43 #50
Mandsdomineret? Det kan godt være der er flest mænd her, men vi har jo ikke taget skade og føler på ingen måde desperation nogen steder.

Nej, nu må du holde op. Bare fordi vi sultne, sidder og stirrer blindt ud i luften og venter på hvornår kee... tager sig sammen til at uploade sit billede på http://www.fotx.net/nikolajdu

*GGGG*

Minder mig da om at jeg vist er fløjet forbi de andre og har lagt mig som Nr. 1 på den liste.....

Spøg til side.

Der er faktisk en del flere kvinder herinde end de fleste tror. Men, husk at det som regel bare er mændende der råber op....
Avatar billede kee.... Nybegynder
08. marts 2001 - 01:43 #51
smms
nix.. det er ikke den i ikke må se *griner*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. marts 2001 - 01:46 #52
nikolajdu:> ork .. kee.... har fået billede ind på fotx.net :-)
Avatar billede kee.... Nybegynder
08. marts 2001 - 01:46 #53
nokolajdu
*griner vildt*

Jeg har også mødt et par kvinder herinde... ik så mange.. meeen etpar stykker efterhånden :o)

Og jer mænd herinde er altså ikke så slemme som i (nogle) tror... Kan godt være herrerne er i flertal.. men det er nu ikke noget der mærkes helt vildt synes jeg *griner*
WELL... sometimes *griner*
Avatar billede kee.... Nybegynder
08. marts 2001 - 01:47 #54
tdaugaard

DEN var tarvelig *griner* Du skal SLET ikke sidde og reklamere noget som helst *grin*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. marts 2001 - 01:50 #55
Thomas - Havde ikke tjekket om billedet var der. Det var der ihvertilfald ikke i går.

Kee.... Det er såmænd ikke fordi jeg er slem at jeg går under navnet \"Hannibal Lundin Ankjær\"....
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. marts 2001 - 01:51 #56
kee....:> årrhh ... lad nu være .. det er da spændende at se om kvinderne herinde egentlig ser godt ud .. ;o)
Avatar billede kee.... Nybegynder
08. marts 2001 - 01:52 #57
Tdaugaard(Dtaugaard, TDaugaard, DTaugaard)

Garanteret i synes det er spændende *griner*

*slask*
Avatar billede kee.... Nybegynder
08. marts 2001 - 01:53 #58
nikolajdu...
Jeg hører ellers noget heeelt andet *griner*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. marts 2001 - 01:58 #59
Hrmpf. Du skal vist ikke løbe med usande rygter din skarnsunge. Lyt nu til alderdommen eller kig på mit Bisse-billede en gang til.

Faktisk er jeg overbevist om at det er dig Kee.... der giver mig alle de hits på http://www.fotx.net/nikolajdu
Avatar billede kee.... Nybegynder
08. marts 2001 - 02:00 #60
nikolajdu
NIX.. det er ikke mig... jeg har været der een gang....

bin there.... don that.. NOT going again *griner*
Avatar billede dtaugaard Nybegynder
08. marts 2001 - 02:01 #61
Hvad er der nu galt med mit navn??? Nu må i altså styre jer!!!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. marts 2001 - 02:03 #62
Nå men ikke mere fun sludder. Jeg må hellere i kassen - Skal over og hjemsøge Tdaugaard og kompagni i det mørke nogle dage. En 4 dages tur til Kolding, der desværre ikke kun er for fornøjelsen.

G´nat og hyg jer whoever der er tilbage.
Avatar billede kee.... Nybegynder
08. marts 2001 - 02:03 #63
og i behøver ikke kommentere mit BIN, or DON... det er irsk siger de kloge *griner*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. marts 2001 - 02:04 #64
´k mate
Avatar billede dtaugaard Nybegynder
08. marts 2001 - 02:07 #65
Vi vil ha\' nissepiger NU!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. marts 2001 - 02:08 #66
say what !?

det er lidt plat det der .. dtaugaard ? WTF (who, not what!) is that ?
Avatar billede krusell Nybegynder
08. marts 2001 - 02:16 #67
Jeg har ikke lige læst det hele igennem, men i kan da ikke sammenligne den klumpede 3310 med den ultra cool 8250...
Avatar billede kee.... Nybegynder
08. marts 2001 - 02:17 #68
krusell

det var indholdet i telefonen der blev sammenlignet :0)
Avatar billede krusell Nybegynder
08. marts 2001 - 02:19 #69
Ja, men stadig.
Indhold eller ej 8250 styrer :-D
En af mine venner fik firmaet til at købe den til ham... :-p
Avatar billede dtaugaard Nybegynder
08. marts 2001 - 02:20 #70
NOKIA 8250 = Finsk druk og dopingsludder...! Højt opreklameret i Asien fordi man simpelthen ikke tør lancere den i Europa/USA før de stakkels Asiater har indrapporteret de talrige \"bugs\" som Nokia udemærket godt ved at telefonen er behæftet med! (Insider info!) Og så er det jo RET ligegyldigt hvor cool den ser ud på ydersiden...!
Avatar billede kee.... Nybegynder
08. marts 2001 - 02:20 #71
Nå.. det er vist sengetid for dem der skal op klokken 8 :o)

Sov godt alle i natdyr derude :o)
Avatar billede kee.... Nybegynder
08. marts 2001 - 02:22 #72
*jeg er da vild med folk der ikke ved hvad de snakker om*

Især... forget it...

sweet dreams everybody
Avatar billede krusell Nybegynder
08. marts 2001 - 02:24 #73
Nope, du har helt misforstået det dtaugaard (skod navn for øvrigt).
Det er Netop, hvordan den ser ud, der er det vigtige :-p
Om man kan spille, lave kaffe eller whatever er sgu da lige meget, så længe man kan snakke i den. Man kan sgu da alligevel ikke blære sig med den, hvis man sidder og leger nørd...
Avatar billede dtaugaard Nybegynder
08. marts 2001 - 02:26 #74
krusell> Ok jeg misforstod det hele... Bare den ser godt ud er resten bedøvende ligemeget...
Avatar billede krusell Nybegynder
08. marts 2001 - 02:27 #75
Jep, now you got it :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. marts 2001 - 02:29 #76
dtaugaard:> er det ikke LIDT plat at oprette det navn der ? (forøvrigt har jeg skrevet til admin om det!)
Avatar billede dtaugaard Nybegynder
08. marts 2001 - 02:31 #77
krusell> Jeps. Skal ud og købe en ny kaffemaskine imorgen som jeg længe har haft kig på. Ifølge forhandleren er den noget udueligt lort, men det bekymrer ikke mig for den ser SKIDE godt ud! Så skidt med at den ikke kan brygge kaffe.... :-)))
Avatar billede dtaugaard Nybegynder
08. marts 2001 - 02:46 #78
tdaugaard> Made my point and is now fading away forever... Sorry for any inconvenience... ;-)
Avatar billede kf Nybegynder
08. marts 2001 - 08:30 #79
Den er da bare grim
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. marts 2001 - 11:30 #80
dtaugaard:> det er bare LIDT for plat synes jeg .. men detmå du sku selv om ..
Avatar billede blazer Nybegynder
08. marts 2001 - 11:32 #81
nicolai>>>Nu du skal til kolding så skal du næsten lige tjekke Area51(netcafe)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. marts 2001 - 11:34 #82
Blazer - der hænger du måske ud?

Nå men må i bad skal afsted om en time.
Avatar billede ortrak Nybegynder
08. marts 2001 - 14:07 #83
vil bare lige gøre opmærksom på, at jeg selv er i besiddelse af en 8250. Jeg var nødt til at få den importeret til DK fra singapore, men det var alt besværet værd. Bare det blå display er alle pengene værd!

/ortrak
Avatar billede blazer Nybegynder
08. marts 2001 - 14:08 #84
nikolajdu>>>Sjældent.....har sq ikke rigtigt tid....og ejeren er en pædofil bøsse.....men..der r sq kewl nok :)
Avatar billede stoffer Nybegynder
09. marts 2001 - 13:04 #85
tak for alle kommentarer. Vores domæne er nu også aktivt under www.dansktelefoni.dk
Avatar billede cvg Nybegynder
15. marts 2001 - 09:17 #86
i forlængelse af ortrak \'s bemærkning, kan i jo kigge forbi www.dyfo.dk ... har men en 8210, og får lavet blåtlys i den, er det jo næsten den samme telefon... mon ikke også der bliver lavet et kopi cover, så de egentlig bliver identiske ?!
Avatar billede theartist Nybegynder
15. marts 2001 - 10:31 #87
du kan også sætte alufælge på en Toyota corolla, men det bliver den ikke andet end mere \"brian\" af!
Avatar billede nomiz Nybegynder
15. marts 2001 - 10:35 #88
Hvorfor skal man have sådan en dyr telefon? Det er da lamt

/vh
Simon
Avatar billede theartist Nybegynder
15. marts 2001 - 10:42 #89
og hvorfor skal man købe et hus på strandvejen, når du kan bo i en 1½ værelses lejlighed i smørum.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. marts 2001 - 00:27 #90
nomiz:> hvis jeg havde råd til det ville jeg med glæde betale 10K for en mobil telefon hvis jeg kunne li den .. det er smag og behag ..
Avatar billede cvg Nybegynder
25. april 2001 - 09:29 #91
Her kan man købe et cover til 8210 så den får et 8250 look :-)

http://www.dyfo.dk/produkter/losdele/covers/8210-8250/index.htm