Avatar billede hub Nybegynder
19. oktober 2004 - 15:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Er der problemer med SHG?

Har bestilt varer hos SHG mandag formiddag (som 100 gange før.. )Sædvanligvis kvik og prompte ekspedition, mails om ordrebekræftigelse, track&trace osv.  Denne gang ikke en lyd, ordren"er ved at blive pakket" står der på ordrestatus og dermed kan den ikke afbestilles! Deres telefon er "optaget eller i uorden" er der en tlfsvarer der siger.. Er der nogle andre der har en ordre i klemme hos dem?
Avatar billede summer Mester
19. oktober 2004 - 15:42 #1
På rulleteksten for neden http://shg.dk/ opfordrer shg til at sende mail i stedet. De burde dog tage telefonen.
Der har/er dog ganske givet knas http://it.tv2.dk/cw/index.php?id=25475
Avatar billede hub Nybegynder
19. oktober 2004 - 15:45 #2
Tak skal du have, summer  ..ja derfor. Har da osse sendt mail, men ingen response.. Det direktørskifte kan hurtigt blive en dyr fornøjelse--jeg gider ikke at vente på at de effektuerer min ordre-dertil er konkurrencen alt for hård på det marked..
Avatar billede summer Mester
19. oktober 2004 - 16:07 #3
Du er ikke den eneste med dårlige erfaringer (har aldrig selv handlet der) tsk, tsk, tsk http://eksperten.dk/spm/425551 Så måske var det en god ide at afmelde din bestilling
Avatar billede hub Nybegynder
19. oktober 2004 - 16:13 #4
Ja, de får en frist til kl.20. Derefter afbestiller jeg. Jeg har nu handlet virkelig meget med dem over flere år og har ikke haft problemer overhovedet. Men der er mange spillere på det marked, så bare de træder ved siden af en enkelt gang, så triller bolden videre :-)
Avatar billede hub Nybegynder
19. oktober 2004 - 16:23 #5
Lægger du venligst et svar, summer..har lige fået en ordrebekræftelse fra dem :))  meeen det nummer skal de ikke lave en gang til,hehe!
Når jeg bestiller reservedele er det sq fordi jeg skal bruge dem nu og ikke når det passer SHG!
Avatar billede summer Mester
19. oktober 2004 - 16:31 #6
oki
Avatar billede summer Mester
04. november 2004 - 11:49 #7
Jamen så lukker vi da, ik'
Avatar billede hub Nybegynder
04. november 2004 - 12:13 #8
Jo, det gør vi da--og undskyld forglemmelsen :-)