Avatar billede spooolll Nybegynder
19. oktober 2004 - 20:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Another Driver hunt!

Hejsa...

Jeg har lige fået anskaffet mig et webcamara (ikke nyt). Så bliver man jo glad for nu kan man snakke med folk på en ny måde, men da man så installerer lortet lader det til at de medfælgende drivere kun er til 98. Fair nok...det er jo også et forholdsvis gammelt camara, så må man jo på internettet og finde nogle nye drivere. Og der bliver det så besværligt...kan ikke finde nogen på producentens hjemmeside, og de få jeg har kunnet downloade fra andre hjemmesider har ligeledes kun understøttet win98 :S ...okay, jeg hader og søge efter drivere...50 point til den der finder en driver der vel og mærke virker med mit camara.

I vil vel også vide lidt om hvilket produkt der er tale om? :P :

Creative Video Blaster WebCam 3 med USA tilslutning

Håber der er nogle der kan hjælpe...er lidt desperat så sætter 60 point på højkant ^^
Avatar billede milter Ekspert
19. oktober 2004 - 20:48 #1
Avatar billede spooolll Nybegynder
19. oktober 2004 - 20:54 #2
Den fandt jeg også...men kan ikke downloade derfra...tror ikke de har filen mere :S
Avatar billede milter Ekspert
19. oktober 2004 - 20:59 #3
Eller her. Husk at checke filerne for snavs.

Hvis du er nødt til at logge på for at få adgang til filerne, så brug "drivers" som login og "all" som password:

http://list.driverguide.com/matches.php?ids[0]=44133&ids[1]=61834&ids[2]=16490&from_ums=1
Avatar billede milter Ekspert
19. oktober 2004 - 21:01 #4
Techspot's side åbner hos mig. Hvis mit andet link ikke virker, så prøv det første flere gange. Somme tider kan det være svært at komme ind på siden
Avatar billede kox Nybegynder
19. oktober 2004 - 21:06 #5
Avatar billede spooolll Nybegynder
19. oktober 2004 - 21:12 #6
takker jer begge...begge duer...den virkede sq ^^ ..takker...får jeg nogle svar ^^
Avatar billede milter Ekspert
19. oktober 2004 - 21:14 #7
:)
Avatar billede kox Nybegynder
19. oktober 2004 - 21:15 #8
når milters virker giver du bare ham points

jeg smed bare link til den på creatives site, hvis de ikke virkede, også for at vise at det slet ikke er så svært :o)