Avatar billede nocs Nybegynder
20. oktober 2004 - 17:34 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Top banner/grafik til gaveseddel.dk

Indrømmet, grafik er ikke min stærke side. Derfor er topbanneret på http://www.gaveseddel.dk ikke det fedeste - endnu :D Ville gerne have nogle forslag til et nyt, selvfølgelig passende til temaet på siden ;)
Avatar billede weblex Nybegynder
20. oktober 2004 - 18:13 #1
Avatar billede Kengun Praktikant
21. oktober 2004 - 13:15 #2
Avatar billede bill20 Nybegynder
21. oktober 2004 - 15:11 #3
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
22. oktober 2004 - 15:00 #4
har da også lige en lille en! :D håber du kan bruge den!
ellers kontakt mig på msn hvis du har det ;) MSN= williamengbjerg@hotmail.com
og sig fortæl hvordan du gerne vil have det! ;) så skal jeg gøre mit bedste! ses

Billedet ligger her! ;)
--> http://www.gymsport.dk/designs/GaveSeddel.jpg <--
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
25. oktober 2004 - 13:04 #5
Hallo er man der eller? :S
Avatar billede weblex Nybegynder
31. oktober 2004 - 15:14 #6
nocs -> har du nogle kommentarer til det uploadede?
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
31. oktober 2004 - 18:21 #7
hmm ser ikke ud som om han er levende... :S
Avatar billede weblex Nybegynder
31. oktober 2004 - 19:13 #8
Nahhh... :o) Sådan går det jo nogen gange

Dit banner er ellers ikke værst, williamengbjerg. Men måske skulle du gøre teksten skarpere? Jeg synes det ser lidt "hakket" ud.
Avatar billede nocs Nybegynder
31. oktober 2004 - 23:19 #9
Har lige været på ferie...

Ja, hvad kan jeg sige... weblex´s har i det mindste det rigtige mål så han får pointene. Synes dog ikke der er noget der passer ind i det allerede viste design. Kan heller ikke tage stilling når der står forstyrrende ting som "test" og ligende.... ;D
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
01. november 2004 - 07:33 #10
hmm skod nok.. :)
Avatar billede Kengun Praktikant
01. november 2004 - 07:56 #11
vel, måske DU ik kan tage stilling når der står "forstyrrende ting" på, men du kan helre ik snuppe det uden at give points ;)
Avatar billede Kengun Praktikant
01. november 2004 - 07:57 #12
Vil bare lige fortælle at mit banner har eksagt samme størrelse som http://www.gaveseddel.dk/images/layout/header01_co5.jpg
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
01. november 2004 - 09:05 #13
tjaa det vil jeg også gerne sige at mit er.. Så måske du skal skrive størrelsen bedre næste gang inden du skriver sådan noget....
:S :S :S :S :S :S :S :S :S :S
Avatar billede Kengun Praktikant
01. november 2004 - 09:31 #14
http://www.kengun.com/eksperten/552620b.jpg . Ja jeg ser det nu, mit banner passer visst ik ind. *hehe*
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
01. november 2004 - 11:37 #15
jeg synes faktisk det ser okay ud! :p ... hehe.. men det må han jo om ? :S
Avatar billede emma-sofie Nybegynder
01. november 2004 - 22:50 #16
Besked til kengun:

Jeg har fulgt dit arbejde og syntes det er meget flot, kunne du ikke tænke dig at lave et bud på:
http://www.eksperten.dk/spm/556922

Det ville jeg blive glad for ?? Tak ;-)