Avatar billede vdh Nybegynder
22. oktober 2004 - 11:11 Der er 5 kommentarer

Kommentar til indhold i en celle

Yo Alle!

Er der nogen der har løsningen på at få indholdet af en kommentar til indholdet i en celle ved siden af feks.

mvh

VDH
Avatar billede x-lars Novice
22. oktober 2004 - 11:20 #1
Vis > kommentarer

De bliver vist flydende, men du kan trække i dem og placere de viste kommentarer der hvor du vil have dem i arket.
Avatar billede najabm Praktikant
22. oktober 2004 - 11:45 #2
Hej VDH!
Er det nødvendigt? Er det ikke nok, at du får kommentarerne med på en udskrift af regnearket?

Naja
Avatar billede vdh Nybegynder
25. oktober 2004 - 13:57 #3
Hej Naja!

Næh for en eller anden har lagt mobil tlfnr ind som kommentar under tlf nr i et gammelt regne ark som jeg skal modificere til access. Jeg ved at man kan fikse det med vba men kan ikke lige huske metoden, men jeg så må jeg jo prøve mig frem.
Det var jo bare hvis nogen havde en formel der kunne gøre det.

Men ellers tak Naja for dit svar
Avatar billede x-lars Novice
19. december 2005 - 14:01 #4
Lukketid?
Avatar billede bak Seniormester
19. december 2005 - 14:46 #5
enig x-lars :-)

Sub test1()
Dim oCell As Range
  On Error Resume Next
  For Each oCell In Selection
      oCell.Offset(0, 1) = oCell.Comment.Text
  Next oCell
End Sub