Avatar billede kein Nybegynder
22. oktober 2004 - 17:49 Der er 5 kommentarer

Freelance programmør søges

Vi har flere projekter som enten skal færdigkodes eller kodes helt fra bunden. Vi søger derfor en freelance programmør (helst ASP), som mod betaling kan klare disse opgaver for os.

Da der er tale om opgaver af varierende størrelse, vil betaling blive aftalt fra gang til gang. Vi er ikke interesserede i henvendelse fra smarte firmaer som på timebasis ønsker at lave opgaverne, men én programmør som har tid, lyst og lejlighed til at realisere opgaverne.

Dette er ikke det bedst betalte job, men en god mulighed for, at tjene lide penge samtidig med du får referencer, udfordring og varierende opgaver.

Send en mail med lidt om dig selv til info(at)kein.dk
Avatar billede thb Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:39 #1
Jeg kan godt stå til rådighed, men helst i php...

Thomas - thb@tdcspace.dk
Avatar billede kein Nybegynder
22. oktober 2004 - 20:40 #2
Nogle af opgaverne vil godt kunne laves i PHP, men da vi kun har inhouse ASP programmører, foretrækker vi dette...
Avatar billede html_wizard Nybegynder
23. oktober 2004 - 13:32 #3
Interesseret!
Se bla. referencen ML-BYG.DK alt er bygget op fra bunden (asp, flash, grafik, html og Borlands delphi)

Ser frem til at høre nærmere kontakt@webplus.dk
Avatar billede kein Nybegynder
23. oktober 2004 - 15:21 #4
Send en mail med lidt om dig selv til info(at)kein.dk, så vender vi tilbage snarest...
Avatar billede kein Nybegynder
23. oktober 2004 - 15:23 #5
...gerne med uddybning af din ASP erfaring, da grafik mv. ikke har størst prioritet.