Avatar billede ulthi Nybegynder
23. oktober 2004 - 15:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Videoeffekter forsvinder

Når jeg har lagt en videoeffekt på et videoklip i Premiere, så forsvinder effekten når jeg eksporterer videoklippet.
Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede nopsen Ekspert
23. oktober 2004 - 15:58 #1
nu er det længe siden jeg sidst har brugt programmet, men jeg mener du skal render hele sekvensen først, inden du eksporterer.
Avatar billede nopsen Ekspert
10. januar 2005 - 19:30 #2
lidt feedback ville være rart, det hjælper på lysten til at hjælpe dig en anden gang.
Avatar billede ulthi Nybegynder
11. januar 2005 - 13:11 #3
Hej nopsen

Sorry. Jeg har ikke været aktiv på eksperten i noget tid, så jeg havde helt glemt at jeg havde et spørgsmå "ude at hænge"
Men tak for hjælpen. Jeg fik det til at virke, men fik ikke svaret dig.
PS Smid mig et svar, så du kan få "de mange" point :o)
Avatar billede nopsen Ekspert
11. januar 2005 - 17:58 #4
helt i orden :)