Avatar billede donlon Novice
24. oktober 2004 - 00:22 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Windows XP SP2 & Popup stopper

Dette er IKKE et spørgsmål, men mere et "glædes opråb", over Windows XP SP2's popup stopper ....den er sq alt for fed :-)

Bare denne lille "boip" lyd når den skyder en popup ned, den er sød musik ....det er måske lidt paradoksalt at den skyder en popup ned på denne side ...eller ?? - men jeg er helt sikker glad for denne nye feature, og "skyder" på ALT selv "eksperten" :-).

Jeg har prøvet uden at prale, alle popupstoppere....naaa, gu' har jeg ej :-) ...men mange, og INGEN skyder popups ned lige så effektivt som denne i SP2, hvad er andres mening ??

Siden man skal give points, giver jeg 30, til det bedste/sjoveste svar.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
24. oktober 2004 - 00:28 #1
Jeg bruger browseren Opera, som nærmest altid har haft en popup blocker/killer.. den bruger jeg..

Jeg bruger ikke sien, kaldet Internet Exploder..
Avatar billede roenving Novice
24. oktober 2004 - 08:59 #2
Jeg har i flere år brugt en popup-stopper uden at have problemer, men af hensyn til IDGs reklame-popups har jeg måttet indstille den til ikke at godtage popups overhovedet, så derfor er sp2-tingen disabled hos mig, da den jo er overflødig !-)

-- og der er ingen regel om at man skal give point, så det vil være i orden, hvis du selv beholder dem !-)
Avatar billede miss-g Seniormester
24. oktober 2004 - 11:04 #3
Helt enig donlon!!  Jeg blev også lykkelig da jeg slap for at se Ekspertens pop-upper. Og alle mulige andre når man surfer. Ved ikke hvorfor nogen siger at SP2 er noget møg? hm...
Avatar billede roenving Novice
24. oktober 2004 - 11:12 #4
-- fordi den anderledes !-)

Nu skal man jo hele tiden tage en stilling til om de sider, man kommer forbi er sikre !o]
Avatar billede donlon Novice
12. november 2004 - 14:47 #5
Den første der svarer får point ...de skal jo fyres af ..;-)
Avatar billede miss-g Seniormester
12. november 2004 - 18:13 #6
Men du skriver jo selv at det ikke er et spørgsmål, så vi har ikke svaret.

Du skulle bare ud med din glæde, så glæd dig selv endnu en gang, og tag pointene selv *S*
Avatar billede donlon Novice
12. november 2004 - 18:15 #7
He-he ...naaa det er sq ikke sjovt :-)
Avatar billede miss-g Seniormester
12. november 2004 - 18:16 #8
Du skrev:
´Siden man skal give points, giver jeg 30, til det bedste/sjoveste svar´

Ok - så afgør du hvem der skal have *G*
Avatar billede donlon Novice
12. november 2004 - 18:17 #9
OK, det skal DU ...men du må lige lave et svar
Avatar billede donlon Novice
12. november 2004 - 18:50 #10
HEEEY !!!! "miss-q", skriv et "svar" !!!
Avatar billede miss-g Seniormester
12. november 2004 - 19:44 #11
Så kan vi da dele alle sammen *S*
Avatar billede donlon Novice
12. november 2004 - 22:01 #12
He-he ..ja-ja det ER jo kun 30 point ;-)