Avatar billede Hitman Praktikant
24. oktober 2004 - 12:35 Der er 38 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan opdaterer jeg Counter-strike?

Hejsa eksperter :O)

Jeg har et problem. Det er lang tid siden, at jeg har spillet Counter-strike, men nu ville jeg lige tage et spil.

Programmet sagde så, at min version var for gammel og at den skulle opdateres...okay, så jeg kørte et program der kan opdatere det..men det kom med følgende meddelelse:

Your version (1.0.0.5) of Counter-Strike is out of date, but there are no updates to update Counter-strike to the latest version

Øhhhh....hvad gør jeg så???

På forhånd tak.

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede kelvin Nybegynder
24. oktober 2004 - 12:44 #1
hej, sådan jeg kan forstå har du stadig kun 1,5? fordi det er gået over til en anden måde end det gamle. Steam! Det nye system hedder steam, hvor den selvupdater, og man har en bruger derinde, så du kan logge dig på din bruger ligemeget i hvilken verdensdel du er.
Ved ikke om du har steam? Men ellers kan du downloade det her http://www.steampowered.com/
håber det var lidt svar. spørg endelig.
Avatar billede hashkagen Nybegynder
24. oktober 2004 - 12:46 #2
du kan bare installere den nyeste version af cs:
http://www.dailyrush.dk/files/patches/9/ - hentes hurtigst her

derefter installerer du bare steam.
den hurtigste findes her:
tror faktisk det er bedst at hente den helt fulde steam, samt cache, da overførslerne vil komme hurtigere...
http://www.dailyrush.dk/files/utils/344/
Avatar billede Hitman Praktikant
24. oktober 2004 - 12:48 #3
hashkagen >> Er igang med at hente csv15full.exe (121.3 MB) ned....hvad skal jeg gøre med den når jeg er færdig med at hente den ned??
Avatar billede jammerlab Nybegynder
24. oktober 2004 - 12:50 #4
Ganske korrekt hvad kelvin skriver :) Du skal hente steam (Cahced CS)

http://download.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=55015&dogtag=download_steam

Det er nemmest ellers skal du hente CS igennem STEAM som tar mere tid :)
Avatar billede Hitman Praktikant
24. oktober 2004 - 12:55 #5
Har jeg forstået det korrekt...så jeg skal gøre sådan her:

Jeg henter den nyeste version af cs: http://www.dailyrush.dk/files/patches/9/
og installere updaten....derefter henter jeg STEAM: http://download.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=55015&dogtag=download_steam

Installere det, og opretter en bruger.

Så skulle det hele virke???

PS: Det er nu ikke lige CS jeg skal spille mest...det var nu mere for at spille Team Fortress....et spil som ligger i half-life pakken.
Avatar billede jammerlab Nybegynder
24. oktober 2004 - 12:57 #6
Nop... den CS version du har liggende nu kan du ikke bruge... du skal hente STEAM (cahed) og så vil det kunne kører af sig selv... ønsker du så at hente Team Fortress kan dette også gøres igennem STEAM klienten
Avatar billede Hitman Praktikant
24. oktober 2004 - 12:59 #7
jammerlab >> Vil det sige at jeg skal fjerne alt hvad der hedder half-life fra min computer??
Avatar billede kelvin Nybegynder
24. oktober 2004 - 12:59 #8
:) husk lige at steam tager et stykke tid at updatere, så ikke bliv utålmodig. det tager sin tid =) men held og lykke!
Avatar billede Hitman Praktikant
24. oktober 2004 - 13:00 #9
kelvin >> Okay...tak :O)
Avatar billede kelvin Nybegynder
24. oktober 2004 - 13:01 #10
nej behøver du ikk, den kan godt selv finde ud af at updatere det. burde den godt kunne.. gør som jammerlab sagde..
Avatar billede Hitman Praktikant
24. oktober 2004 - 13:03 #11
kelvin >> Men hvis jeg ikke kan bruge den til noget, så kan jeg da lige så godt fjerne den...jeg spiller alligevel ikke half-life alligevel....eller er jeg forkert på den??
Avatar billede kelvin Nybegynder
24. oktober 2004 - 13:06 #12
tror heller du skal lade den være, men selvfølgelig, du kan godt slette hele cs, det du har liggende, også starte helt forfra med steam. altså downloade den lille fil, og lade den installere steam, også når du har oprettet en bruger, gå ind i games |> og tryk på "counter strike" også vil den selv hente spillet. Det tager dog måske lidt længere tid, men så r du sikker på at få de helt rigtige filer.

Men nok nemmere som jammerlab skrev, med at hente den (cahced cs) også hente steam..
Avatar billede Hitman Praktikant
24. oktober 2004 - 13:10 #13
Undskyld jeg er lidt forvirret:

Nu sletter jeg alt hvad jeg i forevejen har...altså har jeg nu INGENTING liggende.

Jeg sidder med mit half-life spil...og vil gerne igang.

Er der ikke en af jer, som gider at skrive NØJAGTIGT hvad der så skal gøre...altså også med links....altså som punktform....1 gør det...2 gør det osv...

Håber i kab bære over med mig...men gider bare ikke misforstå noget :O)

På forhånd tak :O)
Avatar billede kelvin Nybegynder
24. oktober 2004 - 13:18 #14
hej!

okay, så du har slettet alt du havde? behøvede du dog ikke, men okay.
Det du starter med at gøre er:

Download steam på http://www.steampowered.com/index.php?area=getsteamnow og tryk på "CLICK HERE TO DOWNLOAD THE STEAM INSTALLER"
Nu åbner du den, og lader den selv tænke, ved ikke helt om du skal vælge en destination, men gør det, hvis den beder om det.
Nu skal du bare følge den som en almindelig installation, denne her tager dog bare lidt længere tid. Når den efter et stykke tid har installeret steam, skal du oprette en bruger, og dernæst gå ind i "games" |> "counterstrike" og sige ja til at hente hele versionen, da du har hentet den, skal du lige sætte setup op, til din skærm(Altså som normalt i cs)

Nu har du cs, og kan begynde at spille, simpelt.
Dette her cs er lidt anderledes end det almindelige, men du vender dig til det.
held og lykke. spørg endelig
Avatar billede kelvin Nybegynder
24. oktober 2004 - 13:19 #15
du behøver ikk din halflife cd, glem den, læg den på hylden og gør det jeg har skrevet.
Avatar billede hashkagen Nybegynder
24. oktober 2004 - 13:24 #16
kelvin- steam hentes meget langsomt fra selve steam hjemmeside.. der er bedst at hente fra boomtown eller dailyrush (helst dailyrish) det går megtet hurtigere.
Avatar billede hashkagen Nybegynder
24. oktober 2004 - 13:25 #17
og er det ikke bedst at hente den fulde steam, så han ikke skal vente i timevis på at steam "updater" ?
Avatar billede kelvin Nybegynder
24. oktober 2004 - 13:29 #18
jo d r nok rigtigt, men kommer jo egentlig an på om der er mange i kø? og om hvor belastet deres side er, men jo rigtigt nok, xxxhitmanxxx hent den fulde fra boomtown
http://download.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.phpid=55015&dogtag=download_steam
Men gør det hitman. :) rigtigt som hashkagen siger.
Avatar billede Hitman Praktikant
24. oktober 2004 - 13:34 #19
Jeg har nu hentet steam...jeg har oprettet et brugernavn...og den har hentet nogle updates.

Du siger at jeg så skal gå ind i "games" |> "counterstrike" og sige ja til at hente hele versionen

Når jeg åbner STEAM-menuen, så er der to der hedder noget med games:

Play games
Browse games

Hvilken skal jeg vælge?
Avatar billede Hitman Praktikant
24. oktober 2004 - 13:35 #20
Skal jeg nu slette Steam igen...og så hente denne her >> http://download.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.phpid=55015&dogtag=download_steam
Avatar billede kelvin Nybegynder
24. oktober 2004 - 13:36 #21
play games. vælg den, også tag counterstrike.
Avatar billede Hitman Praktikant
24. oktober 2004 - 13:37 #22
Hvad hvis jeg vil spille Team Fortress ??
Avatar billede kelvin Nybegynder
24. oktober 2004 - 13:37 #23
kommer helt an på hvor lang tid du har? hvis du har nok tid, vil jeg ikke se det skulle være nødvendigt at gøre det forfra? fordi hvis du har masser af tid, skal du bare fortsætte! det andet ville måske være lidt hurtigere, men hvis jeg var dig, ville jeg nu bare fortsætte. Men op til dig selv.
Avatar billede Hitman Praktikant
24. oktober 2004 - 13:38 #24
og hvad med den her fil som jeg hentede ned i starten >> csv15full.exe (121.3 MB)

Hvad skal jeg gøre med den??
Avatar billede kelvin Nybegynder
24. oktober 2004 - 13:38 #25
så skal du vælge "team fortress classic" og installere det
Avatar billede kelvin Nybegynder
24. oktober 2004 - 13:39 #26
den skal du ikk bruge til noget, d r ligemget nu når du har hentet steam, og slettet det gamle cs. Glem alle de gamle filer, bare fortsæt her, nu er du igang. hvis du skal installere team fortress, skal du vælge den, og så install. og det samme med counterstrike.

er du med?
Avatar billede hashkagen Nybegynder
24. oktober 2004 - 13:39 #27
du vælger bare de spil inde under play games du kunne tænke dig at installere.
Avatar billede Hitman Praktikant
24. oktober 2004 - 13:41 #28
Det eneste sted hvor jeg kan finde Team Fortress...der skal man KØBE det....øhhh jeg har jo allerede købt det????
Avatar billede Hitman Praktikant
24. oktober 2004 - 13:42 #29
Nååå..jeg skal registrerer mig med min cd-key......så tror jeg at alle spillene jeg normalt har kommer frem....korrekt ikke ??
Avatar billede kelvin Nybegynder
24. oktober 2004 - 13:44 #30
nemlig, du skal registrere det med din cd key. da du har gjort det, kan du installere alle de normale spil.
Avatar billede Hitman Praktikant
24. oktober 2004 - 13:46 #31
Den er igang med at hente alle de spil jeg har adgang til...kan det passe at de fylder ca. 5 GB ??
Avatar billede kelvin Nybegynder
24. oktober 2004 - 13:47 #32
ja den fylder 4,95 gb, eller noget. :) gør min steam mappe.!
Avatar billede Hitman Praktikant
24. oktober 2004 - 13:48 #33
Okay....vildt!
Avatar billede hashkagen Nybegynder
24. oktober 2004 - 13:51 #34
det fylder og det er langsomt... hader steam heheh.. meeeen det er idet mindste bedre end WON...
Avatar billede kelvin Nybegynder
24. oktober 2004 - 13:52 #35
ja, WON gik altid ned, gab... men nu spiller jeg dog ikk cs mere. men enten kan man lide steam, eller ikk =)
Avatar billede Hitman Praktikant
24. oktober 2004 - 13:53 #36
Well....det ser ud til at det virker.

Jeg vil sige mange tak for hjælpen til jer.

Det var pænt af jer......hvis i vil have point...så må i lige smide et svar.

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede kelvin Nybegynder
24. oktober 2004 - 14:00 #37
op til dig hvordan du fordeler pointene. men held og lykke.. :)
Avatar billede hashkagen Nybegynder
24. oktober 2004 - 14:08 #38
jeg skal ikke have p, vi er her jo for at hjælpe :D
Avatar billede jammerlab Nybegynder
24. oktober 2004 - 15:15 #39
Haha når har du fået det til at fungere? :) Var lige ude og løbe og det ser ud til der har været gang i den
Avatar billede jammerlab Nybegynder
24. oktober 2004 - 15:16 #40
Smider lige et svar... mon ikke der skulle falde 1 point fra til mig? :P