Avatar billede nellersteph Nybegynder
25. oktober 2004 - 20:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Meta keywords ?

Hej eksperter

Jeg har lagt en side ud på nettet for 14 dage siden... hvordan kan det være at keywords ikke virker ?

Mvh. Neller
Avatar billede flim Nybegynder
25. oktober 2004 - 20:44 #1
Søgemaskinerne skal først lige finde din side.

De gennemsøger nettet lad os sige en gang pr. måned og så bliver din side indekseret.

Inde på Google's hjemmeside kan du også tilmelde din side, så den ved at den skal indeksere den næste gang dens bot løber nettet igennem. Det er en start...

Nogle (mange) søgemaskiner fungerer også på den måde at de bruger PageRank. Giver din side vigtighed alt efter hvor mange der linker til dig. Jeg mener at der blev skrevet et par gode artikler herinde på E: engang, så hop du tilbage i artikkel-arkivet - der vil du finde gode oplysninger :)
Avatar billede nellersteph Nybegynder
25. oktober 2004 - 20:48 #2
Oki....

Jeg var bange for at jeg manglede noget for at skulle blive "crawlet"....
post et svar så får du point
Avatar billede flim Nybegynder
25. oktober 2004 - 20:52 #3
Oki - men synes stadig du skulle ofre 10-15 point på at læse de her artikler

www.eksperten.dk/artikler/76
www.eksperten.dk/artikler/82
www.eksperten.dk/artikler/23