Avatar billede ulrik10 Nybegynder
27. oktober 2004 - 14:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan Samsung DVD HD745 afspille Xvid?

Hej Eksperter

På specifikationerne for en Samsung DVD HD745 DVD-afspiller, står der at den kan afspille DivX, og MPEG4, er MPEG4 ensbetydende med at den også kan afspille XviD?

http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=105484

Mvh Ulrik
Avatar billede pimpz Nybegynder
27. oktober 2004 - 14:22 #1
NEJ !! det ville jeg ikke tro.
For ser du på feks. kiss http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=75951
så er det angivet Xvid !
Avatar billede pimpz Nybegynder
27. oktober 2004 - 14:23 #2
Undskyld jeg spørger, men hvorfor er du lige faldet for denne DVD afspillere?
Avatar billede ulrik10 Nybegynder
27. oktober 2004 - 14:36 #3
Tror det var den billigste jeg kunne finde, som skunne afspille SACD/DVD-Audio... :)

Er der noget galt med den? det ville være rart at vide, inden man køber den :)

Hvis der er, kan du så anbefale en, der er bedre?
Avatar billede pimpz Nybegynder
27. oktober 2004 - 15:09 #4
Der var ikke nogen speciel grund til at du ikke skulle vælge denne DVD.
Avatar billede pimpz Nybegynder
27. oktober 2004 - 15:10 #5
Tak for point :-)