Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
27. oktober 2004 - 15:54 Der er 1 kommentar

Nogle interesserede i nyt Mac-forum?

Hej eksperter

Mit navn er Kenneth Rosenqvist og jeg er admin for et nyt forum for alle, der er interesserede i Mac: MacDK Forum

Grunden til jeg har lavet omtalte forum er, at vi, på Syddansk
universitet i Odense, er en del, som kunne tænke os et community, hvor vi kan diskutere ALT indenfor Mac.

Siden er 100% reklamefri og der er ingen, der tjener penge som formål ved MacDK Forum!
Derfor har den også et gratis-domæne: www.MacDK.tk

Hvis der kommer gang i siden overvejer jeg at købe et DK-domæne!

Jo flere brugere, der kommer til siden, jo flere bliver interesserede i den - så hvis alle opretter en bruger derinde og evt. starter en enkelt tråd, tror jeg der vil kommer hurtigt gang i den!

Nogle interesserede?

Med venlig hilsen

Kenneth Rosenqvist
www.MacDK.tk
|  rosenqvist@gmail.com
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
27. oktober 2004 - 15:57 #1
Håber det er "lovligt" at oprette denne slags spørgsmål i fri debat...
Hvis ikke er det selvfølgelig 100% okay hvis der bliver slettet!