Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
28. oktober 2004 - 18:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

serverhosting spørgsmål

hej eksperter!

jeg søger en serverhost som kan dække disse behov:

- serverleje (jeg har ingen server) (opsætning og installation første gang skal være med i prisen da den jo kan ligge langt væk)
- frit antal domæner (med dns administration)
- billigt trafik
- mulighed for opgradering af serveren (harddisk, ram osv)
- kunne administrere serveren online (genstart osv)
- god gratis e-mail support (mulighed for telefon support hvis nødvendigt)
- serveren skal kunne trække; apache webserver (php4, gdlib + andre normale scripts), mysql-, mail- og ftp-server
- 24/7 overvågning
- UBS-strøm og andet serverrums-sikkerhed
- min. 100mb internet
- egen IP-adresse

Links til hostingsfirmaer som kan dække overstående søges :)
Avatar billede Jman Praktikant
28. oktober 2004 - 18:43 #1
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
28. oktober 2004 - 18:46 #2
jeg synes ikke jeg får oplysninger nok om det - blot mere hardware-mæssigt!
Avatar billede tech4me Nybegynder
28. oktober 2004 - 23:34 #3
Hej prøv at se hos www.unitspeed.dk. Jeg har gode erfaringer med dem. De kan sammesætte en løsning efter dit behov og dit budget. Prøv at skriv til dem og se hvad de kan tilbyde. Det er er forsøg hver.
Avatar billede destiny Nybegynder
28. oktober 2004 - 23:40 #4
Prøv at se på www.rackserverz.biz
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
29. oktober 2004 - 00:01 #5
www.gullestrupnet.dk, ud fra deres hjemmeside se det ikke ud til at de lejer servere ud. Men tro også den billigste løsning i længeden er at købe en maskine.

http://tyr.leweb.dk/phpSysInfo-2.1/

Står derude...
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
29. oktober 2004 - 07:47 #6
www.rackserv.com er ekspert i serverhosting (bruger dem selv). og kan sagtens indkøbe og installere din server for dig hvis det er nødvendigt (og iøvrigt opfylde resten af dine krav)

og nej, er ikke ansat/betalt af rackserv, men bare en tilfreds kunde ;-)
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2004 - 21:28 #7
www.device.dk, du kan skrive til mig på osj@device.dk så kan vi snakke nærmere om sagen.