Avatar billede stoffer82 Nybegynder
04. november 2004 - 17:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

NEC ND-2500A bl.a. power calibration error

Jeg har problemer med at brænde dvd-skiver.

Har installeret firmware 1.07. Men kan kun brænde med 2.4x, selvom brænderen understøtter 8x.

Har fundet en firmware 1.09 men den vil ikke finde min brænder.

Prøvede med en uoriginal firmware fra herrie. Den virkede perfekt indtil jeg formaterede min computer.
Før kunne den brænde med alle hastigheder op til 8x, og læse alle skiver.

Efter jeg har formateret vil den ikke brænde med herrie's firmware.
Jeg får en power calibration error uanset hvilken hastighed jeg bruger.

Hvis jeg bruger den gamle 1.07 firmware kan jeg kun brænde med 2.4x og den vil ikke læse alle brændte skiver.

Hvad gør jeg?
Avatar billede phillips Nybegynder
05. november 2004 - 09:54 #1
Hvis du bruger Nero til at brænde med, har jeg læst et sted, at du skal bruge version 6.3.1.15 eller nyere. For nogle hjælper det også, hvis du simpelthen bruger nogle andre medier. Det skulle i hvert fald rette op på din power calibration error sammen med Herrie's firmware...
Avatar billede stoffer82 Nybegynder
06. november 2004 - 12:54 #2
hmm, utroligt hvad lidt opdatering kan gøre.
Kørte med nero 6.3.0.0 før. Tænkte der nok ikke var den store forskel, men...
Virkede i øvrigt heller ikke med clonecd.

Nu virker det så hvis du lige smider et svar :)
Avatar billede phillips Nybegynder
07. november 2004 - 02:08 #3
Super :)